امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان گفت: خوشحالم که سه گل زدیم اما گلی که خوردیم بچه‌گانه بود. خدا را شاکریم که در بازی خانگی سه امتیاز را با اقتدار کسب کردیم. باید به این روند ادامه دهیم. هنوز مشکل نگرش را داریم و بعد از زدن گل دوم، کلی توپ لو دادیم. نیمه دوم خوب بازی کردیم و بعد از گل سوم، همه چیز را تمام شده دانستیم. خوشحالم که تماشاگران خوشحال رفتند و امیداوم از بازی بعدی بیشتر بیایند. توقع داریم هوادارمان بیشتر از این باشد.

او افزود: فشاری روی تیم بود. تیم ما دو سال بود که فولاد را شکست نداده بود.  هواداران به جز سه گل، چندبار هم به هوای برد بلند شدند و تیم را تشویق کردند. همه بازی‌هایی که یک طرفش سپاهان است، بازی زیبا می‌شود و هر بازی ما چهار گل دارد. تعصب رنگی را هم کنار بگذاریم، می‌بینیم بازی‌های ما لذت بخش است.

سرمربی سپاهان گفت: یک خانه دو ماهه خراب می‌شود و پنج‌ساله آن را می‌سازند. سپاهان در سال‌های گذشته این‌طور بوده و در ۶ بازی نمی‌توان نگرش را عوض کرد. اما وضعیت خیلی بهتر شده است. ما با وضعیت ایده‌آل فاصله داریم. بازی امروز جزو بازی‌های خوب ما بود. در جام‌حذفی تا دقیقه ۱۷ سه گل زدیم و در دقایق بعدی بی‌برنامه‌ترین سپاهان بودیم. ما با سپاهان ایده‌آل فاصله داریم.

او درمورد عملکرد داور مسابقه نیز عنوان کرد: آقای حیدری جزو داوران خوب است و فکر نمی‌کنم روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.  بعضی وقت‌ها دعا می‌کنیم که باد نیاید تا کسی زمین بخورد و به ضررمان پنالتی بگیرند. اما داور امروز سوتی نزد که روی نتیجه تاثیرگذار باشد.

سرمربی سپاهان در واکنش به سوالی درباره تعویض‌هایش گفت: شما حق نداری این سوال را بکنی. من با تیم زندگی می‌کنم و آن را می‌شناسم. فلسفه تعویض چیست؟ وقتی تیم در نیمه دوم خوب بازی می‌کند چرا باید تعویض کنی؟ شما فلسفه تعویض را نمی‌دانی. بختیار را در دقیقه ۲۰ تعویض کردیم تا تغییر آهنگ دهیم. کدام عقل سلیم می‌گوید تیمی که خوب بازی می‌کند باید تعویض کند؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.