ایلی استن سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی بود. اما ما با اشتباهات فردی شکست خوردیم. اگر در دقیقه ۷۰ داور پنالتی را برای ما می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد. گل سوم سپاهان نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید من از تیم خود حمایت خواهم کرد.

وی ادامه داد: ما شبانه‌روز در حل کار کردن هستیم. باید پس از این بازی بازیکنان خود را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم تا با ذهنیتی باز و آمادگی کامل مقابل گسترش ظاهر شویم.

استن افزود: از بازیکنان جوان خود در این دیدار استفاده کردیم با دو بازیکن جوان کار خود را شروع کردیم و در ادامه نیز دو بازیکن جوان دیگر خود را به میدان فرستادیم تا نشان دهیم که آینده تیم ما برای جوانان است و آن‌ها بهتر خواهند شد. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و خیلی از چیزها تغییر خواهد کرد. من یک سالی است که در این تیم کار می‌کنم و از سطح و کیفیت بازیکنان شناخت دارم. ما یک بازی مدرن را به نمایش گذاشتیم.

او درباره پیروزی سپاهان تصریح کرد: نقش هواداران این تیم در این پیروزی موثر بود. البته برد سپاهانی‌ها به خاطر تحت فشار قرار دادن تیم ما نبود بلکه به خاطر اشتباهات فردی بازیکنان ما بود. لوپز دفاع وسط ما برای نخستین بار بود که بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کرد. اتفاقات ساده نتیجه این بازی را رقم زد. یک بار دیگر تکرار می‌کنم من به هواداران، بازیکنان و باشگاه اعتماد کامل دارم و مطمئنا آینده بهتری برای فولاد خواهیم ساخت. تیم‌مان تنها نیاز به زمان دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.