براساس اعلام شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش محصولات مهر ماه این شرکت اعلام شد. مطابق بخشنامه‌ای که ایران‌خودرو ابلاغ نموده است، به منظور تسهیل در فرایند ثبت‌نام خودرو فروش خودروها در شش روز و براساس اولین رقم سمت راست کد ملی انجام می‌شود. ظرفیت ثبت ‌نام بین روزهای مختلف و متناسب با کد ملی‌های مختلف صورت می‌گیرد. براساس این بخشنامه زمان شروع ثبت‌نام روز سه‌شنبه سوم مهرماه ۱۰ صبح آغاز و تا دوشنبه ۹ مهر ماه انجام می‌شود.
 

در بخشنامه اعلامی ایران‌خودرو ۱۲ شرط و توضیح برای متقاضیان ثبت‌نام اعلام شده که این مواردبه شرح زیر است:

۱- سود مشارکت در این بخشنامه به صورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی محاسبه می‌شود.

۲- سود انصراف به صورت سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه محاسبه می‌شود و چنانچه انصراف قرارداد قبل از ارسال دعوتنامه باشد، سود آن برمبنای مبلغ واریزی پیش‌پرداخت محاسبه خواهد شد.

۳- در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری «صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه» یک درصد ماهیانه «۱۲ درصد سالیانه» پرداخت می‌شود.

۴- در صورتی که برحسب ضرورت، آبشن و یا تجهیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد گردد، دعوتنامه براساس خودروی تغییر یافته یا با کلاس جدید صادر خواهد شد.

۵- در شرایط پیش فروش مبلغ مابه‌التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه براساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

۶- ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت‌نام الزامی است.

۷- در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

۸- ارائه متن و شرایط پیش فروش خودرو مندرج در بخشنامه به مشتریان الزامی است و بدیهی است ثبت‌نام مشتریان تنها براساس شرایط قید شده قابل پذیرش است.

۹- خودروهای این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.

۱۰- لازم است نمایندگی‌ها در خصوص مشتریانی که اولین بار در ایرانخودرو ثبت‌نام نموده‌اند و برای آنها شماره مشتری جدید ایجاد می‌شود و مشتریانی که شهر محل سکونت آنها با محل صدور شناسنامه مغایر است تاییدیه احراز سکونت را به همراه پرونده ثبت‌نام مشتری به سازمان ارسال کنند.

۱۱- نمایندگی‌ها هنگام ثبت‌نام از مشتریان در خصوص تاییدیه احراز سکونت، عنوان شده در بخشنامه‌های اعلامی را مدنظر قرار دهند.

۱۲- نمایندگان می‌بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.