ریحانه درفشی؛این نام در هفته‌ای که گذشت حسابی در محافل ورزشی ایران تکرار شد. دختری که تنها داور بین المللی کاراته استان مازندران است و در بابل هم آتبیه عکاسی دارد. اخیرا ۷ عضو شورای شهر بابل به دلیل ارتباط نامشروع با یک زن متاهل صاحب آتلیه در این شهر بازداشت شده اند. یک رسوایی بزرگ که دلیلش اختلاف بر سر انتخاب رئیس شورا بوده.

در دل این اتفاقات و در آستانه انتخابات کاراته مازندران ، یک تسویه حساب شخصی میان این زن داور و کسی که می خواسته تخریبش کند سبب شده عکس او را به عنوان عامل این رسوایی منتشر کنند.

عکسی که خیلی سریع جهانی شد و آبروی این دختر ورزشمار را برد. او ناچار شد مصاحبه‌های زیادی داشته باشد برای دفاع از حیثیتش اما بعد از همه این مصاحبه‌ها هم می گوید:«رفتم بقالی محل‌مان دیدم پسر مغازه دار چپ چپ نگاهم می‌کند. خودم سر حرف را باز کردم و گفتم تکذیب شایعه را دیدی، یکی از مشتری ها که خانمی بود با لهجه شمالی گفت یه زنی به اسم ریحانه درفشی بوده! متاسفانه یک عده فقط خبر را دیدند و کسی تکذیبیه اش را ندیده است! بعد یکی از روزنامه ها نوشته بود با این اتفاق معروف شدم. این معروفیت به چه دردم می خورد؟ من چطور از این ننگ بدون جرم خلاص شوم؟»

البته نیروهای انتظامی و مسئولان قضایی پیگیر شکایت این ورزشکار هستند و تلاش می کنند تا هرچه زودتر عامل این کار زشت را شناسایی و بازداشت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.