اگر بخواهی بدون دردسر تاکسی بگیری، سراغ اسنپ می‌روی. برای خرید اینترنتی راحت، از دیجی‌کالا استفاده می‌کنی و اگر هم بخواهی برای سفر بلیط بگیری، معمولا سراغ علی‌بابا می‌روی. اما اگر بخواهی خانه‌ات را تعمیر کنی، آن‌وقت چکار می‌کنی؟ در صورتی که به یک تکنسین نیاز داشته باشی، به کجا مراجعه می‌کنی؟ اینجا است که جواب دادن کمی سخت می‌شود. ما یک راه حل برای این موضوع ایجاد کرده‌ایم و اسمش را هم گذاشته‌ایم کبال! کبال قرار است مرجع آنلاین خدمات خانه و ساختمان باشد؛ اما چطور قرار است این کار را بکند؟ در ادامه توضیح می‌دهیم.

کبال1

هدف از ایجاد

اصلا ما چرا به میدان آمدیم؟ ما آمدیم تا تعریف خودمان از خدمات ساختمانی را ارائه دهیم و سطح انتظارات شما را از سرویسی که دریافت می‌کنید، بالا ببریم. وضع موجود خدمات ساختمانی برای ما ناخوشایند بود و سعی کردیم از تجربه‌مان استفاده کنیم تا سطح جدیدی از کیفیت خدمات اینترنتی را به مردم عزیز ایران معرفی کنیم. ما دوست داریم تا زندگی در خانه را برای شما بهتر کنیم و تمام نگرانی‌های‌تان درباره‌ی مشکلات منزل را از بین ببریم. خیلی هم دوست داریم در این راه، رابطه‌ی دوستانه‌ای را با شما رقم بزنیم. از حالا به بعد می‌توانید کبال را به عنوان دوستی که کلاه ایمنی بر سر دارد، به یاد داشته باشید و هر زمان که در یکی از بخش‌های خانه به مشکل برخوردید، روی کمک ما حساب کنید. ما می‌خواهیم تصور شما را از یک شرکت اینترنتی تغییر دهیم و امکانات جدید دنیای مدرن را به خانه‌های شما بیاوریم.

توانایی‌های ما

سعی کرده‌ایم تقریبا تمام کارهای مربوط به خانه را در مجموعه­ی کبال جمع کنیم. کبال می‌تواند برایتان یک خانه را از صفر تا صد بسازد و تجهیز کند یا اگر مایل بودید، خانه‌ی قدیمی‌تان را بازسازی کند. یعنی تمام کارهای مربوط به نقاشی، کابینت کردن، کاغذ دیواری، پارکت، امور مربوط به روشنایی و تاسیسات را می‌توانید با کبال انجام دهید. راستی کبال حتی می‌تواند پوشال کولرتان را تعویض یا شوفاژ و آبگرمکن را سرویس کند. تقریبا هر آنچه به خانه و ساختمان مربوط باشد و در مخیله‌ی شما بگنجد، در کبال قابل سفارش است؛ آن هم از طریق اپلیکیشنی که روی موبایل‌تان نصب می‌شود و هر زمان که بخواهید، در دسترس شما است.

امیدها و آرزوها

کبال یک شرکت جوان است و خود را از نسل جوان ایران می‌داند. ما معتقد هستیم که باید به توانایی مدیریت جوانان ایرانی اعتماد کرد و اگر ایران به دست آنها اداره شود، قطعا جای ماندن است و با تمام سختی‌های موجود بر سر راه، می‌توان به خوبی در آن زندگی کرد. ما به اشتغال جوانان ایرانی بها می‌دهیم و دوست داریم در به وجود آوردن فضایی بالنده برای اشتغال، سهم داشته باشیم. تمام آرزوی کبال این است که با گردش سالم سرمایه در محدوده‌ی سرزمین ایران، فضای کارآفرینی به وجود بیاید و سطح امید به زندگی در میان ایرانیان عزیز و دوست‌داشتنی افزایش پیدا کند. پایبندی به گردش سالم سرمایه و پیش بردن کسب‌وکار در سطح استاندارهای جهانی، نهایت آمال کبال است.

doc_2018-09-16_11-17-13

آنچه لازم است درباره­ ما بدانید

رشد فضای استارت آپی در ایران و فراهم آمدن امکان دیده شدن به واسطه‌ی گسترش دسترسی به اینترنت، کاری کرد تا بسیاری از ایده‌ها از گوشه‌ی ذهن صاحبان ایده خارج شوند و این فرصت را به خودشان بدهند تا در فضایی چالشی، استحکام و قدرت ایده‌ها را محک بزنند. کبال در همین فضا به وجود آمد و سعی کرد تا سری در میان سرها دربیاورد. ما تنها در یک کار تخصص داشتیم و داریم. سعی می‌کنیم صنعت ساختمان را در ایران به جلو هدایت کنیم. اشتیاق ما به انجام دادن کاری که در آن تخصص داریم، آن‌قدر زیاد است که دوست داریم در تمام شبانه‌روز به شما سرویس بدهیم؛ اما به دلایلی که خودتان می‌دانید، فعلا نمی‌توانیم شب‌ها کار کنیم! ولی در طول شبانه‌روز پاسخگوی تماس‌های تلفنی شما عزیزان هستیم. در تماس تلفنی با کبال می‌توانید همه­ی سوال­هایتان را از کارشناسان ما بپرسید. حتی می‌توانید از ما به صورت تلفنی، مشاوره‌ی رایگان بگیرید. به وب‌سایت ما سر بزنید و در صورت تمایل، یکی از سرویس‌های کوچک مثل نظافت منزل را امتحان کنید. اگر از سرویس ما راضی بودید، خوشحال می‌شویم که کبال را برای خدمت‌گذاری انتخاب کنید و اعتمادتان را از ما دریغ نکنید.

منبع : ویرلن

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.