پروانه مافی درباره اتفاقات مدرسه فیضیه قم و اهانت به مرحوم آیت الله هاشمی و تهدید رئیس‌جمهور با پلاکارد « ای آن‌که مذاکره شعارت،‌استخر فرح در انتظارت» گفت: متأسفم که دوباره در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور شاهد چنین رفتارهای توهین‌آمیز و تفرقه‌افکنی علیه بزرگان نظام و رئیس جمهور هستیم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: امروز با توجه به توصیه‌های رهبری که در دیدار با اقشار مختلف جامعه عنوان می‌کنند مهم‌ترین مسئله ما حفظ وحدت،‌ انسجام،‌ حمایت از دولت، همکاری بین مجلس و دولت و همکاری سه جانبه بین مجلس،‌ دولت و مردم است بازهم مشاهده می‌کنیم عده‌ای نابخرد بر طبل نفاق و دشمنی می‌کوبند.

وی ادامه داد: این رفتارها جز این که آرامش جامعه را برهم بزد و بهانه دست دشمنان دهد عایدی دیگری برای ما ندارد.

نماینده مردم تهران با اشاره به نامه کمیسیون شوراها به وزیر کشور گفت:‌ در کمیسیون شوراها نامه‌ای را خطاب به وزیر کشور نوشتیم؛ ایشان باید در خصوص حوادث تفرقه افکن مدرسه فیضیه توضیح دهد.

وی افزود: آقای رحمانی فضلی باید آن‌چه که در مدرسه فیضیه اتفاق افتاده را مورد بررسی قرار دهد و عوامل آن را شناسایی کند، ایشان باید در خصوص آن پلاکاردهایی که دست افراد بود تحقیقاتی را انجام دهد، این که آنان چه کسانی هستند، چرا به رئیس جمهور توهین کرده‌اند و قصدشان چیست؟

مافی تاکید کرد: باید مقابل این رفتارهای تفرقه‌افکن ایستاد، زیرا برای آینده ما بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به سوال از رئیس‌جمهور،‌ عنوان کرد: عده‌ای امروز بیان می‌کنند آن کسانی که سوال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند مردمی و کسانی که امضا نکرده‌اند غیرمردمی هستند،‌ این سخنان نه عاقلانه است و نه منطقی.

این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: رفتار بعضی از نماینده تبدیل به شوآف و حرکت نمایشی شده است زیرا در آینده می‌خواهند دوباره رأی بیاورند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.