فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به زودی یک قرارگاه لشکری را در خراسان جنوبی مستقر می‌کنیم.

میر کیومرث حیدری در بازدید از مرکز آموزشی 04 بیرجند، اظهار کرد: هیاهوی سیاسی همواره وجود دارد اما مهم این است که ولایتمدار باشیم.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از استان‌هایی است که در دفاع مقدس سهم عظیمی داشته است، افزود: پادگان ۰۴ امام رضا(ع) از مراکز مهمی است که سربازان در آن آموزش می‌بینند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود خلاقیت و نوآوری جوانان این مرکز، اظهار کرد:‌ امروز در تمام مرزهای کشور امنیت پایدار حاکم بوده و این امر نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حیدری با بیان اینکه با بصیرت فرماندهی معظم کل قوا هیچ خطری انقلاب اسلامی و نظام را تهدید نمی‌کند، افزود: در طرح آمایش سرزمینی توجه بسیاری به خراسان جنوبی شده است و به زودی یک قرارگاه لشکری را در این استان مستقر می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در طرح آمایش جدید در شهرستان نهبندان نیز یک تیپ مستقر و به مکانیزه کردن مراقبت از مرز توجه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مشکلات امروز مانند حبابی است که خنثی می‌شود، یادآور شد: دشمنان نمی‌توانند ساحت نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت الشعاع قرار دهند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.