سیدهادی بهادری  با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون عمران و دریافت گزارش آخرین وضعیت بازسازی ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در این جلسه آقایان آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان نهاد مالک ساختمان و استاندار و شهردار تهران حضور داشتند و گزارش دادند.

وی افزود: بر اساس آنچه میهمانان جلسه اعلام کردند، برخی ناهماهنگی‌های اداری و زمان‌بر بودن حل اختلافات و تعیین نقشه‌ها علت تاخیر در اجرای این پروژه بوده، اما آقای سعیدی کیا اعلام کرد که کاردر حال آغاز شدن است و تا عید فطر دو سال آینده بازسازی این ساختمان به پایان می‌رسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظر و تاکید اعضای کمیسیون این بود که بازسازی کار چندان سختی نیست؛ مهم رعایت ایمنی و اصول مدیریت بحران است که باید حل شود.

بهادری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وزیر کار در این جلسه حضور نداشت، فرصت نشد تا در رابطه با مسائل و مشکلات کسبه و کارگران مجموعه پلاسکو صحبت شود.

وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه همچنین سوال تعدادی از نمایندگان از آقای آخوندی در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه آزادراه تهران – شمال، نظارت بر ساخت و ساز‌ها و مسائل مربوط به کشتیرانی مطرح شد که اکثر سئوال کنندگان قانع شدند و تعدادی هم قبول کردند که پس از یک مهلت دیگر و انجام برخی امور اجرایی نظر خود را نسبت به اقدامات وزارتخانه اعلام کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.