امیر قلعه‌نویی عصر پنجشنبه در نخستین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم و پیش از بازی تیمش با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که فوتبال ما دچار آفت‌هایی است، اظهار داشت: متاسفانه فوتبال ما آفت هایی دارد؛ ما همیشه به دنبال این هستیم که اگر کسی در حال پیشرفت است او را پایین کشیده و زمین گیر کنیم در صورتی که باید به دنبال همبستگی باشیم.

وی درباره بازی فردا مقابل صنعت نفت افزود: از تیم صنعت نفت آبادان که یک تیم مردم ایران خوب است تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا مقابل این تیم بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی سپاهان درباره شرایط این تیم توضیح داد: متاسفانه تیم سپاهان در سال گذشته شرایط خوبی نداشت و به همین دلیل بازیکنان از نظر روحی دچار مشکلاتی شده بودند ولی مادر چهل روز گذشته تلاش کرد این نگرش بازیکنان را عوض کنیم و خوشبختانه در این کار موفق بودیم و اکنون سپاهان شرایط بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به تمرینات سپاهان افزود: برای این فصل بازیکنانی بر اساس نیاز تیممان جذب کردیم و بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی نیز برگزار کردیم که دستاوردهای زیادی برای ما داشته است اما حقیقت فوتبال زمانی نشان داده خواهد شد که داور سوت آغاز بازی را بزند؛ امیدوارم فردا تحقق خواسته‌هایم را از بازیکنان در میدان ببینم.

قلعه‌نویی در ارتباط با بازیکنان ضبط شده از سوی سپاهان ادامه داد: اخیراً در تیم یک جابجایی  صورت گرفته است؛ صالحی خواستار خروج از تیم شد و ما به جای او بختیار رحمانی را وارد لیست ما نکردیم. همچنین با کمک آقای سبحانی یک هافبک بازیساز نیز به ما اضافه خواهد شد. خوشبختانه ما بازیکنان خوبی داریم اما اگر این مهره به تیممان اضافه شود می‌تواند این را منسجم کند و تیم ما با این هافبک برزیلی تکمیل می شود.

وی درباره حضور او در تیم ذوب‌آهن در فصل گذشته بیان کرد: من نمی‌توانم درباره تیم ذوب آهن صحبت کنم قطع آنها می توانم بگویم اگرچه چهار نفر در این تیم به ما ضربه زدند اما با زحمت های مدیرعامل و سرپرست این تیم ونیز مدیر کارخانه ذوب آهن یک فصل بسیار خوب را با ذوب آهن سپری کردیم و من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی طلایی پوشان با اشاره به بازیکنان جوان اضافه شده به این تیم افزود: اولویت ما در این فصل این است که بتوانیم خوب نتیجه بگیریم؛ چندین بازیکن جوان و امید به تیم ما اضافه شده‌اند و ما برای جبران نتایج ضعیف سپاهان در فصل گذشته باید از همان هفته‌های ابتدایی بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم.

وی پیرامون برگزاری دیدار سپاهان و صنعت نفت بدون حضور تماشاگران افزود: متاسفانه در ایران به هر علتی می‌خواهند مردم را از استادیوم ها دور کند و کمترین امکانات رفاهی و خدماتی در ورزشگاه‌های ما حضور دارد در حالی که باید به فوتبال به عنوان یک فرصت نگاه شود اما به هر حال نگاه ها در ایران متفاوت است البته ما هم مقصر هستیم که الگوی حرفه‌ای هواداری رعایت نمی‌کنیم.

قلعه نویی به بدهی باشگاه ها به بازیکنان و مربیان اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم کشور ما به سمت قانون‌مداری حرکت کند و من تعجب می‌کنم که چرا دیر به فکر وضع قانون افتادند. به نظر من قانون عدم اجازه ثبت قرارداد باشگاه‌های بدهکار باید زودتر تصویب می‌شد و به عنوان مثال اگر این کار ۵ سال پیش انجام می‌شد الان قانونمداری به وجود می‌آمد و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

وی پیرامون مطالباتش از باشگاه های استقلال و تراکتور توضیح داد: من از تراکتورسازی ۸۰۰ میلیون تومان و از استقلال نیز بیش از یک میلیارد طلب دارم ولی اگر برای دریافت مطالبات هم شکایت کنم متهم به بی تعصبی میشوم اما مشکل اینجاست که این دو باشگاه از من شکایت کرده‌اند و این نوعی پاک کردن صورت مسئله است؛ وثوق احمدی کارهای خوب و موثری انجام داده اما جالب است که من طلبکار هستم اما دو باشگاه دیگر از من شکایت می کند. در مجموع امیدوارم که در سال‌های آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.