پرسپولیس علی رغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود در تابستان و امید کمی که هواداران این تیم به بستن تیمی قدرتمند داشتند موفق شد با جذب چند ستاره به نام برای نیم فصل دوم و همچنین نگه داشتن اکثر ستاره های نزدیک به درب خروج، حسابی همه را سورپرایز کنند.

در این میان یک سوال که ذهن خیلی از هواداران و کارشناسان را مشغول کرده بود این سوال بود که چرا با توجه به مشکلات پرسپولیس در خط حمله مخصوصا بعد از رفتن طارمی، مهاجم بزرگی به خدمت گرفته نشد؟ پرسپولیس در این پست مهدی شریفی را جذب کرد اما او شاید آن ستاره ای که بتواند به تنهایی جریان مسابقه را عوض کند نباشد؛ حداقل در اولین فصل حضور.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان تهرانی به این سوال پاسخ داد. او در این باره اظهار داشت: باید به اطلاع شما برسانم که قرار است از مهدی ترابی در خط حمله و به عنوان مهاجم نوک استفاده کنم. همچنین در نیم فصل اول امید عالیشاه هم در خط حمله به کار گرفته می شود. با این حساب و با وجود مهدی شریفی دیگر به خرید مهاجم دیگر نیازی نبود و ما هم این کار را نکردیم.

حال باید دید امید عالیشاه در نیم فصل اول و مهدی ترابی در نیم فصل دوم می توانند عملکرد خوبی در این پست داشته باشند یا خیر.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.