حسین ماهینی گفت: اگر سوپرجام انجام می‌شد مشکلی نداشتیم و گرفتن جام به آن شکل را ترجیح می‌دادیم ولی این موضوع دیگر تمام شده است. اعلام کردند که پرسپولیس قهرمان سوپر جام است و ما دیگر تمرکز خودمان را از روی این موضوع برداشته‌ایم و به لیگ فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات سختی داشتیم. یک اردوی سنگین و چهار بازی در کرواسی داشتیم. فکر می‌کنم ۴۵ جلسه تمرین سنگین انجام شد. بچه‌ها همه این سختی‌ها را به عشق هواداران و البته انجام بازی‌های خوب تحمل کردند. سوپرجام هم به ما انگیزه خاص خودش را داده بود. ما می‌خواستیم قهرمانی سوپر جام را به هواداران بدهیم و در چنین شرایطی وارد لیگ بشویم ولی حالا هم که این اتفاقات افتاد، آن را به هواداران تبریک می‌گوییم.

کاپیتان دوم سرخپوشان همچنین درباره شرایط تیم برای شروع لیگ به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: نسبت به اردوی کرواسی فشار کمتر شده ولی هنوز ادامه دارد. به هر حال تمرینات مارکو معروف است. البته این فشار سخت تمرینات لازم بود. قهرمانی و موفقیت خیلی سخت به دست می‌آید. ما شرایط خاصی هم داریم و باید به جای نفراتی هم که حداقل در نیم فصل اول نداریم، تمرین و تلاش کنیم. لازم است که همه در آمادگی کامل باشند تا بتوانیم بهترین کارایی خودمان را ارائه کنیم. قطعا پدیده‌هایی هم داریم که سر وقتش بتوانند به تیم کمک کنند.

حسین ماهینی اضافه کرد: پرسپولیس همچون گذشته، یک تیم یکپارچه، هماهنگ و متحد خواهد بود. آن چه ما تضمین می‌کنیم این است که بیش از دیگران تلاش خواهیم کرد و آن چه منتظرش هستیم، حمایت هواداران است که همیشه با تیم بوده و هستند و هر چه بگذرد ارزش و اهمیت آن برای ما بیشتر می‌شود. نتیجه ترکیب این‌ها ان‌شاءالله با تدابیر کادر فنی، موفقیت خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.