همین چند وقت پیش بود که خبری از بستری شدن کارگردان سریال‌های «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» در بیمارستان آتیه تهران به گوش رسید، به‌سراغ او رفتیم و به تبی اشاره کرد که به مشکلات کبدی برمی‌گشت. اما امروز به‌دلیل عارضه کبدی برای ادامه درمان بیماری خود به‌تشخیص پزشکان به بیمارستان صدرا در شیراز منتقل شد.

ضیاءالدین دری به یک مشکل حاد کبدی اشاره کرد و گفت: «در تهران مشکل تبی را که داشتم برطرف کردند؛ تبی که برای بیماری کبدی من مضر بود. حالا به شیراز مرکز درمانی صدرا (بوعلی) آمده‌ام تا ادامه مراحل درمانی‌ام ادامه یابد. این بیمارستان مجهزی است و امروز مقدمات درمان یا به‌تعبیری آماده شدن برای پیوند کبد آماده شده و ان‌شاءالله هر موقع مصلحت بدانند و شرایط پیوند کبد ایجاد شود، این اتفاق می‌افتد.»

وی درباره بی‌وفایی‌های که برخی در فضای مجازی نسبت به او روا داشتند، تأکید کرد: «علی‌رغم برخی از بی‎وفایی‌هایی که در حق بنده به‌عنوان یک فیلمساز مستقل غیروابسته شده، جالب است بدانید شاهد حمایت از سوی شخصیت‌هایی هستیم که غبار از این تفرق‌های عده‌ای ناآگاه کنار می‌زنند و از ما در بستر بیماری حمایت می‌کنند. این اتحادها و مشارکت‌ها به ما در ادامه راه انگیزه می‌دهد تا بتوانیم ان‌شاءالله از بستر بیماری با دعای خیر مردم عزیز ایران اسلامی بلند شویم و کار فیلمسازی را با جدیت دنبال کنیم. خدا را شاکرم که به هیچ چیز جز دعای مردم نیاز ندارم که همیشه به ما فیلمسازان لطف داشته‌اند.»

آخرین پروژه سید ضیاءالدین دری، «کلاه پهلوی» است که سال ۹۱ و ۹۲ از شبکه اول پخش شد و در حال حاضر هر شب از شبکه افق در حال بازپخش است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.