بهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حادثه برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج در بامداد چهارشنبه (۲۰ تیرماه جاری) اظهار کرد: آمار کشته شدگان این حادثه تاکنون ۱۱ نفر بوده است که همه اجساد شناسایی و به خانواده های این عزیزان تحویل داده شدند.

استاندار کردستان با اشاره به برخی شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر عراقی بودن این تانکر حامل سوخت, گفت: این نفتکش برای کشور خودمان و شهر کرمانشاه بوده و عراقی بودن نفتکش کذب است.

وی همچنین قاچاق بودن سوخت تانکر حادثه دیده در سنندج را هم رد کرد و افزود: به هیچ وجه این مسئله صحت ندارد و سوخت تانکر به کشور ایران ترانزیت شده بود.

مرادنیا با بیان اینکه بنده از لحظات اولیه این حادثه در میدان حاضر بودم؛ اصلا درگیری بین مردم و نیروی انتظامی در کار نبود؛ گفت: چندین نفر شروع به تحرکاتی کردند که دوستان نیروی انتظامی تلاش کردند این مسئله را مدیریت کنند و حتی چند خودروی نیروی انتظامی از سوی این افراد دچار آتش سوزی شد.

استاندار خوزستان یکی از مشکلات این منطقه را فقدان کنارگذر دانست و عنوان کرد: تلاش می کنیم مجوز این کنارگذرها را گرفته شود و برای آنها تامین اعتبار صورت گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.