محمدرضا عارف روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به برنامه تجلیل از خانواده های شهدا در ابتدای این نشست تاکید کرد: یادمان نرود در چه شرایطی بودیم و به کجا رسیدیم زیرا انسان فراموشکار است.

وی تاکید کرد: اکنون در شرایطی هستیم که برخی گمان می کنند هرچقدر انتقادات تندتری داشته باشند، محبوبیت و مقبولیت بیشتری کسب می کنند و این افراد دیدن نیمه خالی لیوان را یک ارزش می دانند.

عارف گفت: امروز با سیاه نمایی روبه رو هستیم که بعضا توسط کارگزاران نظام انجام می‌شود.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مشکلات فراوانی داریم اما آنچه به آن افتخار می کنیم، عزت و استقلالمان است، استقلالی که هیچکس نمی تواند به بزرگان و مسئولان کشور چیزی را دیکته کند.

وی بیان کرد: مشکلات با توکل بر خدا، تلاش دولتمردان و همراهی مردم که در ۴۰ سال گذشته نمونه بوده است رفع می شود.

عارف با بیان اینکه نگاه مردم به خدمتگزارانشان نسبت به گذشته بدتر نشده، اظهارداشت: به هیچ وجه قبول ندارم که محبوبیت مسئولان کاهش یافته است اما نباید نتیجه آن، غرور و نگاه قیم مآبانه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با فضای مجازی روبه رو هستیم که کوچکترین مساله در اسرع وقت در اختیار همه قرار می گیرد و با تبلیغات مسموم از خارج از کشور، نکات مثبت نیز دیده نمی شود.

عارف با بیان اینکه در چهار دهه گذشته مشکلاتی داشتیم اما امروز شرایط متفاوت است، خاطر نشان کرد: امروز با دیوانه ای در آمریکا روبه رو هستیم و گردبادی آمده که باید با برنامه ریزی آن را رفع کنیم و می‌توانیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز خوب است اما باید بهتر شود تاکید کرد: مردم مشکل اقتصادی دارند و ما توقع داریم کارآیی دولت در همه زمینه ها به ویژه زمینه اقتصادی بالا برود.

رئیس فراکسیون امید ادامه داد: فراموش نکرده ایم در دوران دفاع مقدس با شرایطی روبه رو بودیم که هیچ ابزار و امکاناتی در اختیار نداشتیم؛ باید قدر خون ها و جان هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده تا به عزت برسیم را بدانیم.

عارف در ادامه سخنان خود در جمع مدیران شهرستان شمیرانات خاطرنشان کرد: برخلاف تصور سایر استان ها، همه امکانات در تهران نیست و در استان تهران در خیلی از شاخص ها از کشور پایین تر هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران  گفت: استان تهران در شاخص بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نوسازی بافت فرسوده در سطحی پایین تر از سایر نقاط کشور قرار دارد.

عارف خطاب به مدیران بیان کرد: باید در تهران با وجود همه کمبودها صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارید و مشکلات را حل کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم تهران در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن اظهارداشت: مردم در تهران به همه ما رای داده اند و ما برای ابد شرمنده شده ایم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به ما اعتماد کردند و باید با تمام توان به آنان خدمت کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.