بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران را در ادامه می خوانید:

«ملت شریف و قهرمان ایران در طول ۴۰ سال ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران جهانی، همواره در مشکلات و سختی‌ها در کنار یکدیگر بودند و دست در دست هم موانع را یکی پس از دیگری از میان برداشتند.

مردم عزیزمان خالصانه و بدون شعارهای توخالی در کنار مستضعفان که این انقلاب ثمره خون‌ها و و تلاش‌های آنان است، ایستادند و هیچ منتی هم بر سر هیچکس نگذاشتند.

اما حالا شاهد هستیم برخی از سلبریتی‌های ورزشی که طعم فقر و حتی اندکی سختی را نچشیده‌اند و در ناز و نعمت غرق هستند، برای نفع بردن از وضع موجود، خود را حامی مستضعفانی نشان می‌دهند که از پول آنان برای خود زندگی مرفهی ساخته‌اند. سلبریتی‌هایی که در مجهزترین خانه‌ها سکونت دارند، خودروهای آخرین مدل سوار می‌شوند، مسافرت‌های گران‌قیمت آنان ترک نمی‌شود، حالا چه شده است که دم از مستضعفان می‌زنند؟! آنها برای اثبات این ادعای پوچ خود آیا حاضر هستند اندکی خود را در وضع همین مردمی قرار دهند که با نام آنان تجارت می‌کنند؟! آیا آنها حاضرند کمی از قراردادهای چندین میلیاردی که می‌گیرند، بگذرند و آن را صرف همین مردم مستضعف کنند؟!

یادمان نرفته سلبریتی‌هایی که سوار بر احساسات مردم، در انتخابات ریاست جمهوری شعارهای آنچنانی سر می‌دادند و برای آنکه به زندگی مرفه آنان لطمه‌ای وارد نشود، چه اقداماتی انجام دادند. مگر این سلبریتی‌های ورزشی با حمایت‌های احساسی خود باعث به وجود آمدن وضع موجود نیستند، که حالا زبان به انتقاد گشوده‌اند؟! اگر قرار باشد کسی مورد مؤاخذه قرار بگیرد، همین سلبریتی‌هایی هستند که با شعارهای توخالی مردم را در انتخابات تحریک کردند و حالا در خانه‌های چندین میلیاردی خود نشسته‌اند و در صفحات مجازی انتقاد می‌کنند و دم از مستضعفان می‌زنند.

این تعداد معدود ورزشکار بدون درد بدانند، مردم بسیار بهتر از آنها مسائل را درک می‌کنند و نمی‌توانند با خانه‌های اشرافی و ماشین‌های میلیاردی خود در کنار مردم قرار بگیرند. آنها باید پاسخگوی به وجود آمدن شرایط اقتصادی امروز باشند، نه با فرار رو به جلو از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.