چلسی کلینتون، دختر بیل کلینتون، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه گاردین همچنین گفت: فکر نمی‌کنم افراد قابلی از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای اداره امور کشور به کار گرفته شده باشند.

دختر رئیس جمهوری پیشین آمریکا به خشونت‌های زیاد در مدارس آمریکا اشاره کرد و گفت که مقصر آنها، ترامپ است.

چلسی کلینتون ۳۸ ساله به واکنش های تند کاربران توئیتری نسبت به مطالب منتشر شده‌اش در حساب کاربری‌اش در این رسانه اجتماعی اشاره کرد و گفت: چون مسائلی را روشن کردم، مورد غضب قرار گرفته‌ام. من درباره تغییر فرهنگ آمریکایی‌ای صحبت کردم که براین باورم ترامپ جریان اصلی آن را به راه انداخته است.

وی به گاردین گفت: فکر می‌کنم راه و روشی که رئیس جمهوری و آدم‌های دور و برش آن را گسترش می‌دهند، بسیار خطرناک است. رفتارها و سیاست‌های ترامپ درباره مدارس عامل اصلی خشونت در این مکان‌هاست. هزاران کودک بیگناه در سراسر آمریکا مشغول تحصیل هستند و هنگامی که یک دختربچه را اذیت و آزار می‌دهند یا یک کودک رنگین پوست را اذیت می کنند، نقل قول‌هایی از ترامپ به زبان می‌آورند.

دختر بیل کلینتون گفت: به این دلیل در توئیتر و خیابان به من توهین می‌کنند که من حقیقت را نشان دادم. ترامپ افرادی را که لایق نیستند، به کار گمارده است. من دولتی که با فساد مبارزه می کند و برای زندگی میلیون ها آمریکایی تلاش می‌کند را می ستایم، اما یک دولت کامل می‌خواهم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به درست شدن اوضاع توسط دموکرات ها، گفت که براین باور است بقیه اوضاع و امور به زودی درست شود و ادامه داد: فکر می کنم که هنوز کارهای زیادی باید برای بهتر شدن اوضاع در کشور صورت گیرد که از جمله آن مقابله با نژادپرستی و جنسیت گرایی، اسلام هراسی و رویکرد ضد یهود است.

دختر بیل کلینتون همچنین گفت که دیگر نمی‌توان برای این مسائل و مشکلات از صبر و شکیبایی داشت و ادامه داد:‌ فکر می کنم که یکی از مشکلات بزرگ تا به امروز این است که ما بر روی تحمل و صبر تمرکز داشتیم که فکر می‌کنم ناکافی است. مردم بدبختی را معمول می‌دانند و آن را تحمل می‌کنند اما این بدبختی شاید فقط یک مسیر فرار و گریز است. ما آزادی بیان داریم که بسیار مهم است. البته آزادی بیان به معنای آزادی از پیامدها نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.