بیان کرد: هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولین در خصوص فراهم کردن مسکن برای بنده تاکنون محقق نشده است.

وی ادامه داد: قرار بود خانه‌ای برای من خریداری شود که در حال حاضر محقق نشده است.

راستگو تصریح کرد: نمایندگان مجلس وعده داده‌اند که اگر خانه‌ای برای من فراهم نشد، زمینی از خود را به بنده واگذار کنند که این موضوع هم تاکنون محقق نشده است و وعده این را می‌دهند که پیگیر هستند ولی هیچ نتیجه‌ای را شاهد نیستم.

وی خاطرنشان کرد: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به‌عنوان کارمند ماهیانه یک میلیون و 300 هزار تومان دریافتی دارم و بیمه نیز هستم اما این درآمد هزینه‌های زندگی خانواده‌ام را تأمین نمی‌کند.

این هنرمند در پایان بابیان اینکه اگر خانه یا زمینی به بنده بدهند برای من تفاوتی ندارد، گفت: در حال حاضر در خانه‌ای زندگی می‌کنم که ۳۵ میلیون تومان مبلغ رهن و ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان اجاره آن است.

به گزارش ایسنا، قنبر راستگو متولد ۱۳۲۴ در شهرستان میناب است. استاد راستگو، معروف به خالو قنبر از برجسته‌ترین نوازندگان موسیقی جنوب ایران است، راستگو همچنان به‌عنوان نوازنده‌ای شاخص مورداحترام نوازندگان نسل جدید موسیقی جنوب است. وی که نامش در فهرست میراث معنوی کشور ثبت‌شده بارها در داخل و خارج کشور به روی صحنه رفته و عنوان و افتخار کسب کرده که از آن جمله می‌توان به مقام اول جشنواره موسیقی فجر و یا اجرای برنامه در فستیوالی به نام ۲۰۴۰ در کشور اتریش که پایتخت موسیقی جهان است اشاره کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.