حیدر عالیشوندی به برگزاری جلسه‌ای با انجمن‌ها، شرکت‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با حمل سوخت و با حضور مسئولان استانداری، راهداری و تعزیرات حکومتی اشاره و تاکید کرد که مردم نگران تامین سوخت وسایل نقلیه‌ی خود نباشند.

او مدعی شد که هیچ مشکلی در عرضه‌ی سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد و افزود: تولید و عرضه‌ی سوخت در پالایشگاه شیراز به شکل پایدار انجام می‌شود و پایانه‌های بارگیری سوخت فعال بوده و تانکرهای حمل بار هم مشغول فعالیت‌ هستند.

فرماندار شیراز‌ از همه دست‌اندرکاران عرضه سوخت اعم از پالایشگاه، پایانه‌های باربری، انبار سوخت، جایگاه داران و به‌خصوص رانندگان توزیع کننده سوخت قدردانی کرد.

عالیشوندی از شهروندان شیرازی درخواست کرد که به شایعات توجه نکرده و با مراجعه‌ی تدریجی در ساعات پایانی شب نسبت به تامین سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز گفت: امنیت حمل و نقل تانکرهای سوخت‌رسان با همکاری پلیس راهور استان فارس تامین شده و مشکلی در انتقال سوخت به جایگاه‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، از روز سه‌شنبه اول خرداد ماه و با اعتصاب برخی کامیون و تانکرداران متولی حمل بار در استان فارس و بعضی استان‌های همجوار، عرضه‌ی سوخت در شیراز با مشکلاتی مواجه و منجر به ازدحام شهروندان شد.

شلوغی بیش از حد جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت، مراجعه‌ی مکرر برخی شهروندان، درخواست‌های زیاد برای عرضه‌ی سوخت در ظرف و .... از عوامل مهم در تشدید این مشکل به‌شمار می‌رود. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.