هم‌اندیشی تخصصی «اطلاع‌رسانی در شرایط بحران» با حضور جمعی از استادان ارتباطات و اصحاب رسانه دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۴ در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

اهمیت نقش اطلاع‌رسانی در مدیریت بحران، بررسی عملکرد و بهبود مدیریت اطلاع‌رسانی در شرایط بحران، راه‌کارهای رسانه‌ای برای بحران‌زدایی و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و استفاده نوآورانه از شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی از جمله موضوعاتی است که در این نشست به آنها پرداخته می‌شود.

همچنین مدیریت ارتباطات در شرایط بحران، چالش‌ و راهبردهای رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی شرایط بحران، مدیریت اثربخش رسانه‌ها در تسریع اطلاع‌رسانی در شرایط بحران، نقش رسانه‌های فضای مجازی در هنگام مواجهه با بحران، بررسی تاثیر مخرب شایعات و اطلاعات نادرست در افکار عمومی و نقش رسانه‌ها در شرایط بحران از جمله محورهای اصلی نشست تخصصی «اطلاع‌رسانی در شرایط بحران» اعلام شده است.

اکبر نصراللهی (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد)، احسان محمدی (روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای)، مهرداد خدیر (عضو شورای سردبیری پایگاه خبری عصر ایران)، صدرا محقق (دبیر سرویس اجتماعی روزنامه شرق) و حمید ضیایی‌پرور (مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) در این نشست سخنرانی می‌کنند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.