عباس گودرزی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز ضمن تبریک سال نو، بیان کرد: از هیات رییسه تقاضا دارم تا سفرهای خارجی نمایندگان که به تازگی به کثرت انجام می‌شود کنترل کند. سفر خارجه هزینه دارد و از بودجه بیت‌المال است و باید دستاوردی داشته باشد. هر نماینده از هر کمیسیونی که به سفر خارجه می‌رود باید بر اساس ضرورت باشد.

وی در ادامه گفت: این امر خلاف مصلحت اقتصادی کشور است و اکنون نیز به یک رویکرد مسابقه‌ای تبدیل شده است، هیات رییسه به این موضوع ورود پیدا کند.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: در سال ۹۵ به کثرت نیروهای غیربومی کرسی‌های خالی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش بروجرد را اشغال کردند. در چند روز آینده که آزمون استخدامی قرار است برگزار شود خواهشمندم ظرفیت بروجرد را ویژه ببینید. شایسته نیست با وجود این همه بیکار تحصیلکرده که در شهرستان بروجرد وجود دارد از خارج از شهرستان فرصت‌های شغلی را بگیرند و این حق مردم است و از این حق نخواهیم گذشت.

گودرزی ضمن تشکر از نیروی انتظامی در ایام نوروز، بیان کرد: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی باید در بحث کمربند ایمنی یا موارد مشابه نقش تربیتی داشته باشد و نباید به دنبال مچ‌گیری باشد. گاهی نیاز به اغماض و چشم‌پوشی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.