سامانه ارائه خدمات غیرحضوری ١٥٢١ و طرح‌های شاخص عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. با راه‌اندازی ١٥٢١ ارائه کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران به چهار میلیون و ٥٠٠ هزار مشترک و به وسعت شهر تهران از ابتدای سال ۱۳۹۷ به صورت غیرحضوری خواهد بود.

براساس این گزارش سامانه مانیتورینگ قرائت از راه دور و انتقال به هنگام پارامترهای الکتریکی کنتورهای منصوب بر فیدرهای ٢٠ کیلوولت فوق توزیع و راه اندازی مرکز کنترل دوم شبکه ٢٠ کیلوولت امور دیسپاچینگ شمال شرق از جمله طرح‌هایی هستند که به بهره‌برداری می‌رسند.

همچنین از طرح‌های شاخص قابل بهره‌برداری می‌توان به توسعه و بهینه‌سازی پست فشار متوسط و شبکه توزیع راه اندازی و بهره برداری از ٢٢٠٠ دستگاه پست اتوماسیون توسعه و نوسازی تجهیزات عیب‌یابی کابل‌های شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف توسعه و نوسازی خودروهای مانور ٢٠ کیلوولت، احداث و بهینه‌سازی ٤٤ کیلومتر خط شبکه فشار متوسط و ٥٢٨ کیلومتر خط شبکه فشار ضعیف، ١٦٥ دستگاه پست فشار متوسط، خرید نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه تجهیزات عیب یابی کابل شبکه‌های فشار ضعیف و دو دستگاه فشار متوسط، تحویل و تجهیز سه دستگاه ون، خرید و تجهیز ٢٤ دستگاه خودروهای مانور ٢٠ کیلوولت اشاره کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.