هیل گزارش داد، کریستوفر رای، مدیر اف‌بی‌آی گفت جیمز رایبیکی‌ که رئیس دفتر جیمز کومی، مدیر اخراجی اف‌بی‌آی بوده است، ماه گذشته به او اطلاع داد که شغل جدیدی به دست می‌گیرد. کریستوفر رای در بیانیه‌ای گفت: جیم رایبیکی ماه گذشته به من اطلاع داد که از اف‌بی‌آی می‌رود تا یک فرصت شغلی در بخش شرکتی را به دست بگیرد.  

 

او همچنین گفت: در حالی که این حرکت فوق‌العاده‌ای برای کل خانواده رایبیکی است، خانواده اف‌بی‌آی و شخص خودم دلتنگ جیم خواهیم شد. من از او بابت سال‌ها خدمت به این سازمان و وزارت دادگستری قدردانی می‌کنم.

 

رای همچنین اعلام کرد، زاکاری هارمون، دادستان سابق را برای سمت ریاست دفتر انتخاب کرده است. او گفت: پیش از حضور او در بخش خصوصی،‌ زک و من همکاری نزدیکی داشتیم. او به عنوان یک دادستان فدرال خدمت می‌کرد و بعدا برای لری تامپسون، معاون دادستان کل وقت کار می‌کرد.  

 

اوایل همین ماه، قانونگذاران در کمیته نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا و کمیته اصلاح دولتی و امور قضایی او را مورد انتقاد شدید قرار دادند. ایرادات مطرح شده به نحوه رسیدگی اف‌بی‌آی به تحقیقات مرتبط به استفاده هیلاری کلینتون از یک سرور ایمیل شخصی در دوره حضور او در وزارت خارجه آمریکا مرتبط بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.