به گزارش ایسنا، محمود صلاحی در حاشیه مراسم ارسال نذورات شهروندان به عراق اظهار کرد: در تهران و در تمام فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مردم به ویژه زنان و دختران نذورات مردمی را بسته بندی کردند و حدود ۴۰ هزار بسته آجیل و مواد خوراکی آماده شده است. همچنین آب معدنی، پتو و تمام لوازم مورد نیاز زائری که قصد دارد ۱۰۰ کیلومتر راهپیمایی کند را آماده کرده‌ایم.

 

وی تاکید کرد: در خصوص نذوراتی که جمع‌آوری شده، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شهرداری تهران هزینه‌ای نکرده است. البته شهرداری تهران برای ایجاد موکب‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در کربلا و نجف اشرف با تصویب شورای اسلامی شهر تهران مبلغ ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند، که این کار در معاونت اجتماعی صورت می‌گیرد اما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نذورات مردمی توسط خود مردم آورده و بسته بندی می‌شوند و امروز نیز آنها را به سمت کربلای معلی بدرقه می‌کنیم تا در موکب‌ها توزیع شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان گفت: در پنج کامیون بیش از ۳۵ هزار بسته بندی آجیل به همراه مواد خوراکی، پتو و امکانات مورد نیاز فردی که قصد پیاده روی دارد قرار گرفته است و این کامیون‌ها مستقیم به سمت کربلا حرکت می‌کنند و در آنجا نیز نمایندگان ما بسته‌ها را تحویل گرفته و میان زائران توزیع می‌کنند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.