به گزارش تسنیم، برای این طرح جدید پیش فروش، ۱۸درصد سود مشارکت،  به همراه هدیه و تخفیف خرید محصول ایرانی در نظر گرفته شده است. در طرح فیروزه‌ای، هدیه خرید محصول ایرانی برای کلیه محصولات قابل عرضه ایران خودرو پیش بینی شده و هموطنان می توانند با پیش پرداخت ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ یا ۲۵میلیون تومان در این طرح مشارکت کنند. زمان تحویل محصولات نیز از فروردین تا مهرماه سال آینده پیش بینی شده است و هدیه خرید محصول ایرانی،  نیز  براساس میزان پیش پرداخت و زمان تحویل محصول تا سقف ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود.

نحوه مشارکت در این طرح بدین شکل است که مشتریان یکی از مضرب های 5میلیون تومانی را واریز و زمان تحویل یکی از محصولات قابل عرضه را نیز بدون مشخص کردن نوع خودرو تعیین می کنند. در زمان مقرر و پس از صدور دعوتنامه، مشتری می تواند یکی از محصولات ایران خودرو را برای خرید انتخاب یا مشارکت خود در طرح را تمدید کند.

در صورت تصمیم برای خرید، ‌مبلغ پیش پرداخت به اضافه 18درصد سود مشارکت و البته هدیه و تخفیف خرید محصول ایرانی، نیز محاسبه می گردد. پس از آن مشتری با واریز مابه التفاوت وجه باقیمانده، خودروی انتخاب شده خود را تحویل می گیرد.

طرح فروش فیروزه‌ای محصولات ایران خودرو تا پایان مهرماه یا تا زمان تکمیل ظرفیت محصولات ادامه خواهد داشت و هموطنان برای مشارکت در آن صرفا باید به آدرس اینترنتی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.