به گزارش ایسنا،‌ اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس متن این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:

*بیت الله عبدالهی نماینده اهر و هریس به وزیر ورزش: تکمیل هر چه سریع‌تر ورزشگاه پنج هزار نفری اهر .

*علی محمد شاعری نماینده بهشهر به وزیر نفت: جلوگیری فوری از مصرف سوخت مازوت نیروگاه شهید سلیمی نکاء.

*سید راضی نوری نماینده شوش دانیال به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی: علت عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور.

*محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان به وزیر جهاد کشاورزی: حذف سهمیه تفاله خشک و قند  کشاورزان چغندرکار بوکان.

*حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و فاطمه حسینی نماینده تهران به وزیر امور اقتصاد و دارایی: الزام پرداخت وام ازدواج به بانوانی که در زمان ازدواج کمتر از ۱۸ سال سن دارند.

*سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و فاطمه حسینی نماینده تهران به وزیر ورزش: دلایل عزل رییس فدراسیون چوگان.

*حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: ضرورت بازگشت به  کار کارکنان شرکت هسا شاهین شهر.

*قاضی پور، امیرآبادی، محجوب و فاطمه حسینی نمایندگان ارومیه، قم و تهران به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصاد و دارایی: جلوگیری از کتک خوردن کارگران کارخانه آذرآب اراک.

*حشمت الله فلاحت پیشه و قاسم جاسمی نمایندگان اسلام آباد غرب و کرمانشاه به رییس جمهور: دستور پرداخت فوری وجه گندم خریداری شده در استان.

*عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر آموزش و پرورش: ضمن تشکر از جذب مربیان پیش دبستانی بروجرد، اما پیرو پی‌گیری‌های متعدد متاسفانه شاهد جذب نیروی غیر بومی هستیم که ضرورت دارد از این اقدام جلوگیری به عمل آید.

*قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه و حسینی‌کیا نماینده سنقر به وزیر کشور: عدم توجه به توسعه استان‌های محروم در ابعادهای مختلف آن.

*علیم یار محمدی نماینده زاهدان به وزیر امور اقتصاد و دارایی: الزام تمکین بانک‌های ملی، ملت، مسکن، رفاه و سپه به مصوبات قانونی دولت و بخشنامه بانک مرکزی.

*حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم توزیع عادلانه مجوز تاسیس داروخانه در مناطق مختلف.

*فریدون احمدی نماینده زنجان به رییس جمهور: لزوم توجه جدی به امور اداری شهدای حمله تروریستی مجلس.

*نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزرای  کشور، تعاون و کار،  صنعت و معدن و راه و شهرسازی: جلوگیری از کشته شدن کارگران در معادن و تونل‌ها.

*ابطحی نماینده خمینی شهر و زهرا سعیدی نماینده مبارکه به وزیر آموزش و پرورش: عزل فوری مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان.

*رنجبرزاده نماینده اسدآباد به  وزیر راه: حدود هفت سال است پروژه کنار گذر اسدآباد شروع شده و هنوز تکمیل نشده که نیازمند تخصیص اعتبارات است.

*قاضی پور، محجوب، امیر آبادی، رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران، قم و اسدآباد به وزیر راه:  تسریع در تامین قیر رایگان براساس بوددجه ۹۶ جهت جاده‌های روستایی به خصوص مناطق آسیب دیده ناشی از سیل.

*حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر صنعت: متاسفانه مدت زیادی است که از کلنگ زنی لاستیک سیستان می‌گذرد اما پیشرفت محسوسی نداشته است.

*فاطمه حسینی، حمیده زرآبادی، آقاپور علیشاهی نمایندگان تهران، قزوین، شبستر به رییس جمهور:  ضروررت تصویب آیین نامه اجرایی ماده ۱۰۱ ق برنامه ششم در مورد نحوه اعمال ساز و کارهای نظارتی در وزارت خانه و دستگاه ها.

*حسن کامران نماینده اصفهان به رییس جمهور: علت عدم پرداخت طلب گندم کاران شرق اصفهان با توجه به خشکی زاینده رود.

*حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر کشور: چرا گذر های مرزی سیستان با این همه نشیب و فراز مواجه شده قدرت برنامه ریزی را سلب و  فرصت را به تهدید تبدیل کرده است.

*داود محمدی نماینده قروین به رییس جمهور: عدم اجرای بخش ۱۶ ماده ۸۶ تا ۸۸ ق برنامه ششم و به ویژه بند د ماده ۸۸ قانون مذکور مربوط به ایثارگران.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.