به گزارش ایسنا، سیدجلال حسینی مدافع کهنه‌کار تیم ملی فوتبال ایران درباره آغاز اردوی این تیم برای دیدار دوستانه با توگو و روسیه اظهار کرد: همان طور که در جریان هستید بازی‌های رسمی ما تمام شد و به جام جهانی صعود کردیم. برنامه‌ای که کی‌روش ارائه کرده بسیار کامل است و همیشه گفته‌ایم که چه زمانی که اردو باشد و چه بازی‌های تدارکاتی تلاش می‌کنیم به تیم ملی کمک کنیم. قطعا یک برنامه‌ریزی خوب صورت گرفته و امیدوارم بازی‌های خوبی در این اردوها داشته باشیم تا به تیم ملی کمک شود و بتوانیم طبق همین برنامه پیش برویم. باید آماده جام جهانی شویم. می‌دانید که بازیکنان جوانی داریم که باید در این اردوها و بازی‌ها تجربه کسب کنند و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند. این اردو هم می‌تواند به ما کمک کند.

 

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیتش که مدتی است گریبانگیر او شده گفت: من از ناحیه عضله آسیب دیده‌ام. در تمرین‌های باشگاهی و ملی کار می‌کنم و تلاش می‌کنم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. امیدوارم خیلی زود به میادین بازگردم.

 

حسینی در پاسخ به این سوال که قبل از بازی با الهلال عربستان عنوان شد که او آماده بازی است اما به میدان نرفت گفت: من همان طور که گفتم تلاشم را می‌کنم و برای هر لحظه‌ای آماده‌ هستم.

 

او درباره کیفیت تیم‌های توگو و روسیه که رقیبان تدارکاتی ایران در این اردو هستند اظهار کرد: شما نمی‌توانید بگویید کدام تیم خوب است و کدام تیم خوب نیست. این یک بازی تدارکاتی است که برای کسب اعتماد به نفس بیشتر و هماهنگی کار می‌کند. هر بازی تدارکاتی با تیم‌های قوی و ضعیف به تیم ملی کمک می‌کند. ما قبلا هم بازی تدارکاتی داشته‌ایم و هر بازی تدارکاتی به تیم ملی کمک می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.