به گزارش تسنیم، اشکان دژاگه در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: خوشحالم که دوباره در اردو حضور دارم. دو بازی دوستانه با تیم‌های قوی (توگو  و روسیه) داریم. شاید توگو نام چندان بزرگی نداشته باشد، اما بازیکنانش در لیگ‌های فرانسه بازی می‌کنند و به لحاظ فیزیکی هم قوی هستند. به نظرم این دو بازی دوستانه برای تیم ملی مهم هستند و خوشحالم که خودم را به این دو دیدار رساندم.

وی درباره وضعیتش گفت: در دیدار با سوریه خیلی آماده نبودم، اما توانستم ۹۰ دقیقه بازی کنم. پس از آن بازی کمی درد داشتم و با بازگشت به آلمان سعی کردم خودم را به بازی‌های دوستانه تیم ملی برسانم.

هافبک تیم ملی کشورمان ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که بازی با کره جنوبی و سوریه برایم خوب بود. مقابل کره جنوبی ۱۰ نفره شدیم و برابر سوریه هم درست است که نتیجه خوبی رقم نخورد، اما سرحال بودم و امیدوارم بتوانم به این روند ادامه بدهم و به تیم ملی کمک کنم.

دژاگه درباره حضور سامان قدوس در تیم ملی ایران و رد پیشنهاد حضور در تیم سوئد از سوی این بازیکن گفت: سامان بازیکن خیلی خوبی است و در واقع اگر خوب نبود، کی‌روش او را دعوت نمی‌کرد. او خیلی جوان است و ان‌شاالله که بتواند کمک کند. فکر می‌کنم مردم ایران از تماشای بازی قدوس لذت ببرند.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم قدوس دفعه قبل هم که به ایران آمد، راضی بود و چیزی در این باره که او می خواهد برای سوئد بازی کند، نشنیده‌ام.

هافبک تیم ملی در پایان در خصوص تیم آینده‌اش اظهار داشت: چند پیشنهاد دارم، اما از هیچ‌کدام صد درصد راضی نیستم. کمی صبر می‌کنم و به زودی به جایی که دوست دارم، می‌روم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.