این شاخص به‌عنوان استثنایی‌ترین شاخص بازار در دوران ریزش تنها ۱۵ درصد اصلاح را تجربه کرده و سپس در سریع‌‌ترین زمان ممکن از سقف قبلی عبور کرده و هم اکنون به میزان ۳۰ درصد بالاتر از سقف قبل از ریزش بازار قرار دارد. هدف بعدی این شاخص را باید در دوبل شدن کانال جست‌وجو کرد که تراز ۲۰۰ کانال فیبوناچی آن محدوده را به ما نشان می‌دهد و هنوز فاصله درصدی زیادی با آن دارد. تهدید پیش روی نمودار در نمای هفتگی، ترند مقاومتی پر قدرت و پر برخورد در اندیکاتور شاخص قدرت نسبی است که باید هنگام نزدیک شدن به محدوده برخورد ظرف هفته‌های آتی، بسیار روی این صنعت احتیاط کرد.

عدم افت شاخص کاشی و رشد خیره‌کننده آن، در حالی که در بقیه نمودارهای سهام و شاخص‌ها فقط شاهد ریکاوری بخش کوچکی از ریزش اخیر بوده‌ایم. علت این امر را باید در دو شرکت کاشی سینا و کاشی پارس جست‌وجو کرد که به ترتیب سنگین‌وزن‌ترین شرکت‌های گروه محسوب شده و بیشترین تاثیر را بر شاخص گروه می‌گذارند.

کاشی سینا(کساوه): مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت گروه با مارکت 4800 میلیارد تومانی که در دوران ریزش بازار افت 35 درصدی را تجربه کرد اما سپس با رشد 150 درصدی بسیار از سقف قبل از ریزش فراتر رفت.

کاشی پارس(کپارس): سهم دوم گروه از لحاظ وزن با مارکت 2100 میلیارد تومانی که حرکتی مشابه کساوه داشته و پس از اصلاح 40 درصدی با رشد 120 درصدی در حال ثبت سقف‌های تاریخی جدید است.

سایر سهام گروه حرکتی مشابه کلیت بازار داشته‌اند و پس از ریزش سنگین اخیر، در حال ریکاوری بخشی از مسیر افت هستند.