گدنا که به‌عنوان عرضه اولیه در بازار شناخته می‌شود، با وجود ریزش بازار در سه ماه گذشته این نماد بعد از رشد ۳۸۷ درصدی تا به امروز معاملات آن در سقف قیمتی انجام می‌شود. این در حالی است که در اکثر روزهای معاملاتی این نماد حجم معامله کمی داشته و معاملات آن کمتر از نصف حجم مبنا بوده است. درخصوص رشد ۳۸۷ درصدی این سهم باید این نکته را خاطر نشان کرد که ۸ مهر نماد معاملاتی شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک پس از برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی، با ۱۱۰ درصد رشد قیمتی بازگشایی شد.

براساس گزارش‌های ۶ ماهه این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرها با وسیله نقلیه عمومی با کاهش ۶۶ درصدی فروش نسبت به سال گذشته مواجه شده است. این شرکت در ۵ماه گذشته ۱۸۹ میلیارد ریال درآمد داشته و در شهریور این عدد به ۶۰ میلیارد ریال رسیده و در مجموع ۶ ماه ۲۴۹ میلیارد ریال فروش داشته این درحالی است که کل فروش سال قبل شرکت ۷۴۱ میلیارد ریال بوده است.  این سهم ۳۰۰ میلیون برگه سهمی که ۳۰ درصد معادل ۹۰ میلیون برگه سهم آن در بازار فرابورس معامله می‌شود، ارزش بازاری معادل ۸۶۱ میلیارد تومان دارد. از نکات مثبت معاملات این سهم ورود پول حقیقی در روز معاملاتی گذشته است. همچنین میانگین حجم معاملات یک ماه این سهم ۹ برابر حجم مبنای آن است.

خریدار این سهم در قیمت‌های فعلی، احتمالا انتظار جهش در سودآوری را دارد، امری که با مطالعه طرح‌های توسعه در صورت‌های مالی شرکت و همچنین در نظر گرفتن شرایط کرونایی در صنعت غذا، دور از انتظار است. همچنین نسبت‌های مالی این سهم بیانگر اشباع خرید است، جایی که برای مثال P/ E این سهم عدد ۲۰۰ را نشان می‌دهد درحالی که میانگین P/ E صنعت هتل و رستوران‌ها برابر با ۲۵ است. همچنین P/ B این سهم ۲۱ است که بازهم بالاتر از صنعت قرار گرفته است. تفاوت فاحش بین P/ E سهم و صنعت جذابیت این سهم برای سرمایه‌گذاری را کاهش داده است.