پس از رسیدن به سقف کانال صعودی در قالب پولبک آبان‌ماه سال ۹۹ محدوده ۲۸۵.۰۰۰ واکنش مثبتی نشان داد و یک روند صعودی را آغاز کرد. از طرفی در اندیکاتور اراس‌ای محدوده ۵۰ حمایت وجود دارد و درحال‌حاضر به سمت سقف تاریخی در حرکت است.

در صورت عبور از سقف تاریخی هدف بعدی در بلندمدت محدوده ۶۲۰.۰۰۰ واحد است و حد ضرر برای این شاخص تثبیت قیمت زیر ۲۸۵.۰۰۰ واحد است.

صنعتی بارز با نماد پکرمان

قیمت بعد از رسیدن به مقاومت محدوده ۴هزار تومان و تشکیل الگوی سر و شانه مستقیم و شکست خط گردن عملا روند صعودی به پایان رسید و بعد از رسیدن قیمت به تارگت این الگو محدوده ۲هزار تومان دوباره مورد حمایت قرار گرفت و در حال ‌حاضر بالای خط گردن تثبیت شده است و هدف قیمت سقف تاریخی محدوده ۴هزار تومان است و حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر ۲هزار و ۷۰۰ تومان است.

ایران‌تایر با نماد پتایر

قیمت از تیر ماه تا آبان ماه در یک بازه بین قیمت ۸هزار و ۴۰۰ تومان تا ۱۲هزار تومان درحال  نوسان بود و در آبان ماه توانست از این محدوده رو به بالا خارج شود و هدف اول محدوده ۱۸هزار تومان است و در صورت عبور هدف بعدی محدوده ۲۰هزار تومان است و حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر ۱۲هزار تومان است.