بعد از تشکیل الگوی دو قله و شکست همزمان خط گردن و خط روند صعودی (خط سبز) عملا عمر روند صعودی به پایان رسید و وارد اصلاح شد و انتظار می‌رفت این اصلاح تا محدود۷۸هزار تا۸۲هزار واحد ادامه داشته باشد. در این ناحیه هم محدوده حمایتی فیبوناچی اصلاحی را داریم هم خط روند صعودی (خط نارنجی) در حال حاضر شاخص این صنعت ۸۰,۴۲۴ واحد است در صورت برگشت از این ناحیه و تثبیت آن بالای ۸۲,۲۰۰ واحد می‌توان امیدوار بود که شاخص در میان‌مدت سقف قبلی یعنی محدوده ۱۰۰هزار تا ۱۱۰ هزار واحد را ببیند.

گسترش نفت و گاز پارسیان با نماد پارسان

پس از رسیدن قیمت به محدوده مقاومتی ۳۹۰۰ تا ۴۲۰۰  تومان و تشکیل واگرایی در دو دوقله مجاور به هم روند صعودی متوقف و قیمت وارد اصلاح شد. در این مسیر اصلاحی اولین ناحیه حمایتی محدوده ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ تومان بود که با توجه به شرایط بازار سرمایه این محدوده از دست رفت و تبدیل به یک محدوده مقاومتی شد و اما ناحیه حمایتی بعدی محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان است (۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی) که انتظار می‌رود قیمت بیشتر از این محدوده افت نکند در صورت برگشت هدف اول محدوده ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ تومان است و حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۱۷۰۰ تومان است.

گروه پتروشیمی ایرانیان با نماد پترول

پس از رسیدن قیمت به محدوده مقاومتی ۱۹۵۰ تا ۲۱۰۰ تومان و تشکیل واگرایی در دو دوقله مجاور به هم روند صعودی متوقف و قیمت وارد اصلاح شد. در این مسیر اصلاحی اولین ناحیه حمایتی محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان است که انتظار می‌رود قیمت بیشتر از این محدوده افت نکند که همین اتفاق هم افتاد. در صورت برگشت هدف اول محدوده ۱۹۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است. حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۱۱۰۰  تومان است.

پتروشیمی زاگرس با نماد زاگرس

پس از رسیدن قیمت به محدوده مقاومتی ۲۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰ تومان هم روند صعودی متوقف شد و قیمت وارد اصلاح شد در این مسیر اصلاحی اولین ناحیه حمایتی محدوده ۱۳۰۰۰ تا ۱۳۷۰۰ تومان است که انتظار می‌رود قیمت بیشتر از این محدوده افت نکند که قیمت در گذشته نشان داده به این محدوده که می‌رسد حمایت می‌شود در حال حاضر قیمت از این محدوده گذشته و هدف اول محدوده ۱۸هزار تا ۱۹هزار تومان است. حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۱۲۷۰۰  تومان است.