در همان زمان سیگنال خرید در این صنعت صادر شد و پس از پولبک به سقف کانال شکسته شده روند صعودی آغاز شد و تا ۱۹ مرداد ۹۹ ادامه داشت و با رسیدن شاخص این صنعت به محدوده مقاومتی ۱۰۷هزار تا ۱۱۰هزار واحد، روند صعودی آن متوقف و وارد اصلاح شد. اولین محدوده حمایتی در این اصلاح بین ۹۳ هزار تا ۹۴ هزار واحد است و اگر این محدوده حمایتی شکسته شود عملا الگوی کلاسیک دوقله عمل کرده و حد ضرر شاخص این صنعت خورده می‌شود که اگر این محدوده حمایتی شکسته شود انتظار داریم تا محدوده حمایتی بعدی که بین ۷۸ هزار تا ۸۲هزار واحد است، اصلاح ادامه داشته باشد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس: پس از رسیدن قیمت به محدوده مقاومتی ۳۴۰۰ الی ۳۵۵۰ تومان و تشکیل واگرایی در دوقله مجاور به هم، روند صعودی متوقف و قیمت وارد اصلاح شد، در این مسیر اصلاحی که به‌نظر موج۴ است، اولین ناحیه حمایتی محدوده ۲۵۰۰ الی ۲۶۵۰ تومان است که انتظار می‌رود قیمت بیشتر از این محدوده افت نکند. حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۲۵۰۰ الی ۲۶۰۰ تومان است.

نفت و گاز پتروشیمی تامین با نماد تاپیکو: نمودار تاپیکو بسیار شبیه نمودار فارس است و از همین رو پس از رسیدن قیمت به محدوده مقاومتی ۲۳۸۰ الی ۲۶۰۰ تومان و تشکیل واگرایی در دوقله مجاور به هم، روند صعودی متوقف و قیمت وارد اصلاح شد. در این مسیر اصلاحی که به‌نظر موج۴ است اولین ناحیه حمایتی محدوده ۱۹۰۰ الی ۲۰۰۰ تومان است که انتظار می‌رود قیمت بیشتر از این محدوده افت نکند. حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۱۸۰۰ الی ۱۹۰۰ تومان است.