این سهم در تیرماه به محدوده ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و هم اکنون قیمت سهم با افت بیش از ۵۰ درصد از سقف مواجه شده که به قیمت بهمن ۹۸ برگشته است. تحلیلگران بازار سرمایه می‌گویند این سهم در آخرین ریز موج اصلاحی قرار دارد و باید شاهد رشد سهم در این محدوده‌ها باشیم.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد گزارش شش ماهه شرکت مادیران است که با فروش ۹۱۱ میلیارد تومانی و سود خالص ۳۲۰ میلیارد تومانی منتشر شد. نکته بسیار مهم درخصوص این شرکت رشد قابل‌توجه فروش و سودآوری طی دوره سه ماهه تابستان است. شرکت در دوره سه ماهه بهار سال ۹۹ توانسته بود ۲۷۰ میلیارد تومان فروش و ۵۷ میلیارد تومان سود خالص محقق کند. این در حالی است که در سه ماه تابستان شرکت توانسته است بیش از ۲ برابر سه ماه نخست بفروشد. علاوه بر آن سود خالص شرکت در سه ماه تابستان حدود ۲۶۰‌میلیارد تومان بوده است که نسبت به سه ماه اول رشد ۵/ ۴ برابری را نشان می‌دهد.

درخصوص نیمه دوم سال به نظر می‌رسد با شروع تولیدات محصول لوازم خانگی و یخچال، فروش شرکت با رشد همراه باشد و بتواند در شش ماه دوم سال ۹۹ مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به‌فروش برساند و سود خالص معادل ۵۰۰ میلیارد تومان بسازد. نکته بسیار مهم درخصوص شرکت مادیران، پیش خرید مواد اولیه و موجودی انبار است. بر اساس آخرین ترازنامه منتشر شده در ۳۱ شهریور ماه شرکت بیش از ۱۰۵۰ میلیارد تومان پیش سفارش و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان موجودی انبار دارد که با توجه به روند افزایشی نرخ محصولات لوازم خانگی، این شرکت می‌تواند سود خوبی را از محل فروش این مواد اولیه خریداری شده به‌دست آورد.

همچنین شرکت مادیران از سال گذشته اقدام به توسعه خط تولید یخچال و ماشین‌لباسشویی کرد و با خرید تجهیزات و ماشین‌آلات مربوطه از مهر سال جاری تولیدات یخچال و لباسشویی این شرکت آغاز شده است. برنامه این شرکت تولید بیش از ۱۰۰هزار یخچال و لباسشویی در سال است. به نظر می‌رسد با توجه به روند سودآوری آتی این شرکت، سرمایه‌گذاری در قیمت‌های فعلی بسیار جذاب است و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود به این شرکت با دید بلندمدت توجه ویژه کنند.