در آخرین روز معاملاتی بازار سرمایه قیمت این سهم هزار و ۷۳۳ تومان بود و ارزش بازار آن بالغ بر ۱۴۱ هزار میلیارد تومان ثبت شد. این سهم برخلاف اکثر سهام بازار که ریزش بیش از ۴۰ درصدی را تجربه کردند، در سه ماه اخیر تنها ۱۳درصد کاهش قیمت داشته و در یک ماه اخیر نیز ۱۷ درصد کاهش پیدا کرده است. یکی از نکات مهم این سهم شناوری پایین آن است که برابر با  ۹ درصد است. بنابراین اکثر برگه سهام در دست حقوقی‌های سهم است و بزرگ‌ترین حقوقی سهم شرکت تامین اجتماعی است.

بر اساس آخرین گزارش این سهم در ۵ مهر ۹۹ بررسی خالص ارزش دارایی‌های هر سهم سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نشان می‌دهد که ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت ۱۲۵۳۱۳ میلیارد تومان و ارزش افزوده بورسی شرکت مبلغ ۱۱۴۸۲۶ میلیارد تومان است. مهم‌ترین شرکت‌های بورسی این شرکت عبارتند از: (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری صدر تامین، پتروشیمی مارون و هلدینگ صنایع پتروشیمی. همچنین ارزش برآوردی پرتفوی غیر‌بورسی شرکت ۹۲۵۵۵ میلیارد تومان و ارزش افزوده غیربورسی شرکت مبلغ ۹۰۵۴۱ میلیارد تومان است. به این ترتیب NAV هر سهم تاپیکو ۲۷۳۱۰ ریال و نسبت P/ NAV روز شرکت ۷۷ درصد است.

همچنین آخرین افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و جلوگیری از خروج وجه نقد جهت اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۷/ ۰۷/ ۱۳۹۹ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است. به گفته کارشناسان بازار سرمایه سهم تاپیکو به دلیل اینکه ارزش خود را در روزهای منفی بازار از دست نداده است، یکی از سهم‌های بنیادی مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. اما با این حال باید زمان مناسبی را برای سرمایه‌گذاری مناسب انتخاب کرد.