سیمان فارس و خوزستان (سفارس): لیدر اصلی گروه سیمانی سال پیش سهم فارس و خوزستان بود. مانند دیگر سهم‌های گروه سیمان این سهم هم با اصلاح بسیار عمیقی مواجه شد و از سقف قیمتی خود حدود ۵۰ درصد اصلاح را تجربه کرد. کف حمایتی برای سهم می‌توان محدوده ۱۷۰۰ الی ۱۷۵۰ تومان در نظر گرفت که درصورت برگشت از این محدوده هدف کوتاه‌مدت سهم ۲۲۰۰ تومان و میان‌مدت حوالی ۳۵۰۰ تومان خواهد بود.

سیمان سپاهان (سپاها): با اصلاح حدود ۵۰ درصدی که از سقف قیمتی تجربه کرد به محدوده حمایتی حوالی عدد روانی ۱۰۰۰ تومان رسیده است. در صورت از دست دادن این حمایت محدوده بعدی برای حمایت این سهم ۹۱۰ تومان و در کوتاه‌مدت ۱۳۵۰ تومان و در میان‌مدت حوالی ۲۰۰۰ الی ۲۲۰۰ تومان است.

سیمان شرق (سشرق): در سهم سیمان شرق وضعیت کمی فرق می‌کند. سهم حمایت مهمی را از دست داده که می‌تواند نشانه‌ای برای اصلاح عمیق تر باشد. حمایت‌ها به ترتیب ۸۵۰ و ۶۵۰ تومان و هدف کوتاه‌مدتی سهم در حال حاضر مقاومت ۱۰۰۰ تومان خواهد بود. سیمان خوزستان (سخوز): به نظر پایان اصلاح سهم حوالی ۱۶۰۰ الی ۱۶۵۰ تومان است. هدف سهم در میان‌مدت ۲۹۰۰ و در بلند مدت حوالی ۴۵۰۰ تومان می‌باشد.