بانک سینا (وسینا): بانک سینا با عبور از محدوده مقاومتی ۲۰۰۰ تومانی  می‌تواند تا حوالی ۲۸۰۰ الی ۳۰۰۰ تومان  رشد قیمتی را تجربه کند. سهم به علت رشد ۵۰ درصدی متوقف شده است، با توجه به جو بازار در روز بازگشایی به نظر بتواند مسیر صعودی خود را ادامه دهد در هر حال اولین حمایت برای سهم ۱۸۰۰ الی ۱۹۵۰ تومان باشد.

بانک صادرات (وبصادر): بانک صادرات که در یکسال گذشته رشد تقریبا ۱۰ برابری را تجربه کرده بعد از اصلاحی که تا محدوده ۳۸۰ تومان داشت، دوباره آماده گام صعودی بعدی خود می‌شود. هدف کوتاه مدتی سهم به نظر سقف قبلی ۵۱۰ تومان باشد که با شکست این محدوده مسیر قیمتی سهم برای رسیدن به ۷۴۰ تومان هموار می‌شود. حد ضرر برای این سهم حوالی ۳۶۰ تومان است.

بانک خاورمیانه (وخاور): بانک خاورمیانه که بدون شک یکی از موفق‌ترین بانک‌ها به لحاظ عملیاتی و سود‌سازی است، به تازگی افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را ثبت کرده است. در نمودار این سهم محدوده ۱۱۵۰ الی ۱۲۵۰ تومان   حمایت مناسبی است. هدف اول سهم ۱۸۰۰ الی ۲۰۰۰ تومان است.

بانک پاسارگاد(وپاسار): سهم برخلاف لیدرهای اصلی بانکی فاز صعودی خود را حفظ کرده است. نزدیک‌ترین مقاومت حوالی ۱۶۰۰ تومان  است که به نظر طی روزهای آینده به این هدف برسد. پس از آن هدف میان مدتی سهم ۲۲۰۰ تومان است.