اوایل روز یکشنبه، پلیس نشویل تایید کرد که وارنر شخص مورد نظر در این پرونده است. یکی از سخنگوهای اف‌بی‌آی نیز گفت، خانه وارنر در منطقه آنتیوک بوده که توسط ماموران این اداره و پس از انفجار این خودروی کاروان در نشویل در روز کریسمس مورد بازرسی قرار گرفته است. مقام‌های منطقه پیش‌تر اعلام کرده بودند که انفجار نشویل یک اقدام عمدی شبیه به یک انفجار انتحاری بوده است. سه تن در جریان این انفجار که باعث آسیب بیش از ۴۰ ساختمان شد، زخمی شدند.

در حالی که صدها سرنخ برای این پرونده در نظر گرفته شده بود اما پس از بازرسی منزل وارنر اعلام شد که عامل بمب‌گذاری خود این فرد ۶۳ ساله بوده است.  استیو فردریش، صاحب شرکت فردریش و کلارک به روزنامه تنه‌سیان می‌گوید: «برای ۴ یا ۵ سالی می‌شد که وارنر به اینجا می‌آمد و درباره امور مربوط به کامپیوتر به ما مشاوره می‌داد اما در این ماه وی به کمپانی با یک ایمیل ما را خبردار کرد که از این ماه دیگر به خدمات خود ادامه نخواهد داد.» به گفته مدیر شرکت فردریش او بدون هیچ عذر و بهانه‌ای از این سمت خود در شرکت کنار کشیده بود. استیو فردریش می‌گوید: «او فردی مسوولیت‌پذیر بود و از شخصیت قابل توجهی برخوردار بود.»

جان کوپر، شهردار نشویل در گفت‌وگو با برنامه «رو در رو با مردم» از شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد: هیچ ارتباطی بین بمب‌گذار و میزان خسارت وارد شده به شرکت «AT & T» وجود ندارد. در پی بمب‌گذاری به مرکز سویچ این شرکت خسارت وارد شده و حالا این کمپانی می‌گوید که قصد دارد سرویس‌های وایرلس خود را از نو برقرار سازد. به گفته آنها تاکنون ۹۶ درصد از خدمات وایرلس بازگشته است و کسب‌و‌کارها نیز آرام آرام در این منطقه به کار باز می‌گردند. به گفته شهردار نشویل، ۶۰ درصد از کسب‌و‌کارها به حالت عادی بازگشته‌اند.

به‌دلیل بمب‌گذاری و تحقیقات کسب‌و‌کارها در منطقه بمب‌گذاری و چند خیابان حول و حوش آن تعطیل شده بودند.