تعبیر رویای مک کین!

جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت آریزونا و رئیس کمیته خدمات مسلحانه سنا به خبرنگاران گفت: ماه‌ها پیش به شما گفتم که این پرونده مثل هزارپاست و پای افراد بیشتری به آن بازخواهد شد. من تضمین می‌کنم که پای افراد بیشتری به تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه درباره انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی باز خواهد شد.

این اظهارات وی پس از آن مطرح شد که مولر اتهاماتی را علیه پل مانافورت، رئیس سابق کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و ریچارد گیتس، شریک تجاری مانافورت وارد کرد. جورج پاپادوپولوس، معاون سابق کمپین انتخاباتی ترامپ نیز به خاطر ارائه بیانیه‌های نادرست به بازرسان اف‌بی‌آی گناهکار شناخته شده است.

مک‌کین بارها پیش‌بینی کرده که پای افراد بیشتری به این تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی و روابط بالقوه میان کمپین ترامپ و روسیه بازخواهد شد. وی در پاسخ به این سوال که انتظار دارد پای چه افرادی به این تحقیقات کشیده شود و چه افشاگری‌هایی مطرح شود، گفت: در این باره هیچ پیش‌بینی خاصی ندارم اما تضمین می‌کنم که این رسوایی پایانی

 ندارد. وی پیش‌تر گفته بود که مساله مداخله روسیه در این انتخابات و توطئه احتمالی به نقطه‌ای می‌رسد که رسوایی واترگیت رسید. از سوی دیگر مک‌کین در جریان سخنرانی در آکادمی نیروی دریایی آمریکا با انتقاد شدید از ترامپ به افسران آتی ارتش هشدار داد که نسبت به تئوری‌های مربوط به توطئه تبلیغاتی و خرابکارانه و همچنین فتنه حکومت خودکامه محتاط باشند. وی از دانشجویان این آکادمی خواست تا از روند کنونی سیاست‌های آمریکا کناره‌گیری کنند. مک‌کین گفت: ما باید با تئوری‌های توطئه تبلیغاتی و خرابکارانه مبارزه کنیم. ما باید با انزواگرایی، حمایت از تولیدات داخلی و بومی‌گرایی مبارزه کنیم.