شرکت رنو فرانسه و ماهیندرا هند تفاهمنامه‌ای را به منظور ایجاد همکاری راهبردی بلندمدت در هندوستان امضا کردند. با توجه به مفاد این تفاهمنامه، این دو شرکت در طول مدت پنج سال، کارخانه‌ای را با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال ایجاد کرده و محصولات جدیدی را به مشتریان عرضه خواهند کرد.این همکاری راهبردی با توجه به سرمایه‌گذاری فعلی شرکت رنو در پروژه خودروی لوگان به منظور عرضه آن در نیمه اول سال ۲۰۰۷، قطعا شرایط برنده - برنده را برای هر دو طرف و به ویژه برای مشتریان هندی فراهم خواهد آورد.

کارلوس گون، رییس و مدیر اجرایی شرکت رنو در این باره اظهار داشت: «از بیان این نکته بسیار خوشحالم که توسعه و عمیق‌تر شدن همکاری‌ها با شرکت ماهیندرای هند، با توجه به آنچه که در این مدت دیده‌ام، فرصت بسیار خوبی است در جهت رشد و توسعه رنو در بازارهای بین‌المللی».

آناند ماهیندرا، نایب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ماهیندرا نیز گفت: موفقیت این مشارکت ریشه در رشد اقتصادی هند و دیدگاه مشترک ماهیندرا و رنو در مورد مشتریان دارد. این کیمیایی است که ما در زمان تولد مشارکت ماهیندرا رنو کشف کرده‌ایم. به علاوه، توانایی‌های ماهیندرا و رنو راه درازی را خواهند پیمود.