گروه خودرو- هرچند هنوز ثبت‌نام‌کنندگان خودرو «تیبا» موفق به دریافت این محصول نشده‌اند، اما بنا به گفته مدیر فروش سایپا، «تیبا» با ۳۰ درصد سود تاخیر، نیمه دوم امسال به ثبت‌نام‌کنندگان تحویل داده می‌شود. طاهری در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، با اشاره به تاخیرهای صورت گرفته در تحویل تیبا، اظهار امیدواری کرد که تیباهای ثبت‌نامی، از نیمه دوم سال جاری و با سود تاخیر ۳۰ درصد، تحویل ثبت‌نام‌کنندگان شود.

به گفته وی، سایپا به منظور جبران ضرر و زیان ثبت‌نام‌کنندگان «تیبا»، سود تاخیر ۳۰ درصد را در نظر گرفته که احتمال افزایش سود مدنظر نیز دور از ذهن نیست.

اظهارات مدیر فروش سایپا نشان دهنده آن است که مشکلات به وجود آمده بر سر راه تولید «تیبا»، رو به اتمام است و با این شرایط می‌توان به تولید انبوه این خودرو در سال جاری امیدوار شد.طاهری همچنین در خصوص دلایل تاخیر تولید و تحویل این خودرو عنوان کرد: اجرای طرح استانداردهای اجباری که در سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شد، تاخیر در اجرای پروژه تیبا را به همراه داشت، اما از ابتدای سال جاری تاکنون، در مجموع ۳۰۰ دستگاه خودرو تیبا تولید شده که با توجه به برطرف شدن مشکلات به وجود آمده، رشد تولید این خودرو طی ماه‌های آینده دور از ذهن نخواهد بود.