گروه خودرو- تغییر و تحولات سازمانی به اتحادیه سازمان‌های تاکسیرانی نیز رسید، بدین ترتیب که صادقی‌مجد مدیرعامل سابق اتحادیه سازمان‌های تاکسیرانی پس از اتمام دوره دوساله خدمت خود در این سازمان به دفتر حمل‌ونقل و ترافیک سازمان شهرداری یعنی به محل اصلی کار خود بازگشت. ضامنی مدیرارتباطات اتحادیه سازمان‌های تاکسیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص تغییر و تحولات به وجود آمده در این سازمان اظهار داشت: دوره خدمت در اتحادیه سازمان‌های تاکسیرانی دو سال است و پس از اتمام این دوره طی جلسه‌ای هیات‌مدیره و مدیرعامل، حکم ادامه همکاری و با پایان خدمت مدیرعامل را صادر می‌کنند و به دلیل اینکه آقای صادقی‌مجد تمایلی به ادامه همکاری با این سازمان را نداشت، حکم پایان خدمت ایشان از سوی هیات‌مدیره صادر شد. وی در ادامه تصریح کرد: پس از اتمام دوره خدمت آقای صادقی مجد، سیدمجتبی شفیعی، مدیرکل دفتر هماهنگی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌ها با حفظ سمت به عنوان سرپرست اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور انتخاب شدند.

از سوی دیگر طی چند ماه گذشته به دلیل ناهماهنگی‌ بین سازمان تاکسیرانی تهران و اتحادیه سازمان‌های تاکسیرانی به شایعه برکناری تیموری کرمانی رییس اتحادیه سازمان تاکسیرانی تهران دامن زد. ضامنی در پاسخ به این پرسش که آیا این تغییرات به ناهماهنگی‌های چند ماه گذشته مربوط می‌شود یا خیر اظهار داشت: تغییر و تحولات به وجود آمده هیچ ارتباطی به ناهماهنگی‌های به وجود آمده بین دو سازمان نداشت.

براساس گفته ضامنی اتحادیه سازمان‌های تاکسیرانی زیر نظر وزارت کشور و سازمان شهرداری و سازمان تاکسیرانی تهران زیر نظر شهرداری تهران مشغول به فعالیت هستند که این امر نوع فعالیت این دو سازمان را تفکیک می‌کند.