همچنین فروش تویوتا در چین نیز ۳۹درصد افزایش یافت، هرچند طبق اعلام این شرکت، رقابت در چین همچنان تشدید می‌شود. بر اساس گزارش رویترز، حدود دو‌پنجم خودروهایی که تویوتا در ماه ژانویه فروخت، هیبریدی بودند. اما در خبری دیگر از تویوتا، این شرکت برای ۲۸۰هزار خودروی پیکاپ و شاسی‌بلند در ایالات متحده به دلیل مشکل گیربکس که می‌تواند باعث حرکت خودرو حتی در حالت دنده خلاص شود، فراخوان اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، شرکت ژاپنی تویوتا فراخوان ۲۸۰هزار خودروی پیکاپ و شاسی‌بلند را در ایالات متحده به دلیل مشکل گیربکس که می‌تواند باعث حرکت خودرو حتی در حالت دنده خلاص شود، اعلام کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت که «بعضی از قسمت‌های گیربکس ممکن است هنگامی که دنده خودرو وارد حالت خلاص می‌شود، فورا درگیر نشوند.» تویوتا اعلام کرد که این موضوع می‌تواند سبب شود انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها ادامه پیدا کند و اجازه دهد خودرو وقتی روی سطح صافی قرار دارد و ترمز ندارد، با سرعت کم به جلو حرکت کرده و خطر تصادف را افزایش دهد. مدل‌هایی که در این فراخوان ذکر شده است شامل برخی خودروهای تویوتا توندرا و لکسوس LX ۶۰۰ می‌شوند که بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ به تولید رسیده‌اند. این فراخوان همچنین شامل مدل‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تویوتا سکویا می‌شود.

طبق اعلام تویوتا، نرم‌افزار گیربکس این خودروها برای مالکان آنها به‌صورت رایگان به‌روزرسانی می‌شود و تا اواخر آوریل به آنها اطلاع داده خواهد شد تا خودروهای خود را به نمایندگی تویوتا یا لکسوس ببرند. این فراخوان تقریبا یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که تویوتا از صاحبان ۵۰هزار وسیله نقلیه خواست به دلیل مشکل کیسه هوا که می‌تواند باعث «آسیب جدی یا مرگ» شود، با این خودروها رانندگی نکنند.

در ماه دسامبر نیز تویوتا به طور جداگانه اعلام کرد که بیش از یک میلیون خودرو را در ایالات متحده به دلیل نقص فنی در سیستم باز شدن کیسه هوا، فراخوان می‌کند. این خودروساز در ماه نوامبر همچنین ۱.۸۵میلیون خودروی اسپرت RAV۴ را در آمریکا به دلیل خطر آتش‌سوزی ناشی از نصب باتری‌های جایگزین فراخوان کرد.