در حال حاضر قیمت خرید یک وانت سری اف فورد ۷۲هزار و ۱۵۰ دلار است. البته قیمت پایه اف-۱۵۰ ترِمور (F-۱۵۰ Tremor) با حداقل امکانات ۵۰هزار و ۳۷۵ دلار است اما کسانی که این وانت را می‌خرند حتما به پکیج‌های کاربردی آن از جمله باک سوخت ۳۵ گالنی، سامانه روشن شدن از راه دور، سامانه دوربین ۳۶۰ درجه، آینه‌های برقی، ‌‌‌ پد شارژ بی‌سیمی موبایل و سایر آپشن‌ها نیاز دارند که قیمت آن را ۱۳هزار و۵۹۰ دلار افزایش می‌دهد. اگر یدک‌کش، پنجره سقفی، ‌‌‌ پارتیشن بار و سامانه پخش موسیقی بنگ اند اُلفسن هم بخواهند ۶۱۳۰ دلار و هزینه‌های حمل و تحویل ۱۶۹۵‌‌‌ دلار به قیمت آن می‌افزاید.

سری اف کمپانی فورد ابتدا با نام اف-۱ در سال ۱۹۴۸ به بازار عرضه شد و قیمت آن در آن زمان ۱۲۳۹ دلار بود که به پول امروز ۱۴هزار و ۳۳۳ دلار (بر اساس محاسبه تورم CPI) می‌شود. نسل اول پیکاپ‌های فورد فقط ۲ در داشت، فاقد سامانه‌های تهویه هوا (کولر)، کیسه هوا، ترمز خودکار اضطراری، مسیریاب و از این قبیل امکانات بود. فاصله بین دو محور آن هم کوتاه‌تر بود. در آن زمان وانت‌ها برای رفت و آمد در شهر در نظر گرفته نمی‌شدند و به عنوان خودروی خانواده از آنها استفاده نمی‌شد و از دهه ۱۹۷۰ به بعد با طراحی‌های جدیدی که در آن صورت گرفت، از مزارع و کشتزارها به سمت شهرها هم گسترش پیدا کردند.

اف-۱۵۰ مدل XL سال ۲۰۲۲ با حداقل امکانات از قیمت ۲۹هزار و۹۰۰ دلار به اضافه ۱۶۹۵ دلار هزینه تحویل شروع می‌شود. لازم به یادآوری است که فورد در طول تاریخ ۱۱۹ساله‌اش تا به حال ۴۰۰‌میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است که ۱۰‌درصد آن را وانت‌های سری اف تشکیل می‌دهند.

برای یک محاسبه سرانگشتی، در سال ۲۰۱۹ گردش مالی ایجاد شده توسط آی‌فون به ۵۵‌میلیارد دلار رسید، در حالی که فقط سری اف کمپانی فورد ۴۲‌میلیارد دلار گردش مالی ایجاد کرده است.