در امتداد «فونیکس؛ ترسیم زندگی بدون مرز»

این برند که حضور خود را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران اعلام کرده بود، حالا  قصد دارد تعهد خود را به برتری در فناوری پلاگین-هیبرید با شعار «ترسیم زندگی بدون مرز» به نمایش بگذارد.

پیشگام در فناوری PHEV

آنچه در ماه‌‌‌های گذشته تحت شعار «جریان سبز فونیکس» متولد شد، کاوشی عمیق در قلمرو فناوری پلاگین-هیبرید بود و یک معماری جامع شامل موتورهای احتراق داخلی (ICE)، خودروهای پلاگین-هیبرید (PHEV) و وسایل نقلیه تمام الکتریکی (BEV) ایجاد کرده است. رهبری فونیکس در فناوری PHEV توسط تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، برخاسته از ترکیبی قدرتمند از موتور بنزینی و موتورهای برقی، عمر باتری طولانی‌‌‌تر، شتاب خیره‌‌‌کننده در کنار آرامشی بی‌‌‌نظیر است.

تیگو ۸ پرو e پلاس، شاهکاری در مهندسی

در واکنش به دگرگونی شتاب‌‌‌دهنده برقی شدن در سراسر جهان، فونیکس با کاوش در فناوری پلاگین-هیبرید، به طور فعال برای ترسیم آینده می‌‌‌کوشد. فناوری PHEV فونیکس به عنوان نمادی از نوآوری است که ساختار هیبریدی پیچیده را با هوش پیشرفته ترکیب کرده و تجربه رانندگی کارآمد، سبز و هوشمند را ارائه می‌‌‌دهد. تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید به عنوان مظهر این تعهد راه حلی فوق العاده قوی برای سفرهای سبز ارائه می‌‌‌دهد. فونیکس در جایگاه تجسم فناوری، چهار مزیت اصلی را معرفی می‌‌‌کند: ۳ موتور، ۳ دنده، ۹ حالت و ۱۱ سرعت.

عمر باتری فوق‌‌‌العاده

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، مجهز به یک بسته باتری لیتیومی ‌‌‌سه تایی هیبریدی خاص، با قدرت ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت است که وزن سبک، چگالی انرژی بالا و حداقل استهلاک باتری را می‌‌‌دهد.

 همراه با فناوری پیشرفته یکپارچه‌‌‌سازی باتری و کنترل الکترونیکی هوشمند بوش IPB، به برد الکتریکی خالص تا ۷۵ کیلومتر دست می‌‌‌یابد که ایمنی رانندگی جامع را در همه حالات تضمین می‌‌‌کند.

کیفیت بالا و شارژ هوشمند

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، که متعهد به کاهش نگرانی‌‌‌ها بابت میزان باقی مانده از بنزین است، از شارژ برنامه‌‌‌ریزی شده و عملکردهای هوشمند شارژ نیرو بهره می‌‌‌برد. با فناوری‌‌‌های اصلی مانند حفظ انرژی هوشمند، پر کردن نیرو و ترمز کنترل‌‌‌شده الکترونیکی، نظارت هوشمند، شارژ مجدد به موقع و عمر باتری خودرو را افزایش می‌‌‌دهد.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، چشم‌‌‌انداز آینده فونیکس

همزمان با آغاز عصر خودروهای الکتریکی، فونیکس با اتکا به سال‌‌‌ها تحقیق در فناوری، به عنوان یک نام پیشرو در صنعت ایستاده است.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، که نشان‌‌‌دهنده اوج فناوری PHEV  است، نه تنها از نظر قدرت و عمر باتری برتر است، بلکه از نظر ظاهر، فناوری، ایمنی و راحتی نیز بسته‌‌‌ای فوق‌‌‌العاده ارائه می‌‌‌کند. تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید نیز، محصول دیگری از شاخه NEV است که فونیکس، پیش‌‌‌نمایشی از آن را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ارائه کرده و نوید رونمایی از آن را در ادامه روند محصولات سازگار با محیط زیست خود داده است.  

همچنین تیگو ۸ پرو مکس، فونیکس اف‌‌‌ایکس و آریزو ۶ جی‌‌‌تی از محصولات فونیکس در بخش موتورهای درون‌‌‌سوز بودند که در ادامه روند نمایشگاه، بیشتر در مورد آنها خواهید خواند.

محصولات احتراق داخلی فونیکس در نمایشگاه خودروی تهران

همچنین در نمایشگاه تحول صنعت خودروی تهران، حضور قابل‌توجه علاقه‌‌‌مندان و متخصصان این صنعت برای بازدید از محصولات فونیکس جلب نظر می‌کرد. در این نمایشگاه در کنار نمایش تکنولوژی PHEV در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و پیش‌‌‌نمایشی از تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید به عنوان محصول آینده این برند، برند فونیکس خودروهای احتراق داخلی خود را نیز در همین عرصه به نمایش گذاشته شد.

بخش مهمی از توجه بازدیدکنندگان از نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران به بررسی دستاوردهای فونیکس معطوف بود، چرا که آنها صرفا شاهد نمایش خودروها نبودند و به سمت آینده رانندگی قدم گذاشتند. تعهد فونیکس به پیشبرد مرزهای برتری خودرو در تمام جزئیات مشهود است. از موتورهای قدرتمند گرفته تا طراحی‌‌‌های شیک و ویژگی‌‌‌های ایمنی پیشرفته.

 این نمایشگاه گواهی بر چشم‌انداز فونیکس است - تعریف مجدد تجربه رانندگی و تعیین استانداردهای جدید برای صنعت. در این نمایشگاه فونیکس از شرکت‌کنندگان دعوت کرد فراتر از بازدید، خود را در آینده حمل‌ونقل غوطه‌‌‌ور کنند – آینده‌‌‌ای که در آن قدرت، سبک و نوآوری به‌‌‌طور یکپارچه برای ایجاد تجربه‌‌‌ای مانند رانندگی با یکدیگر تلاقی می‌‌‌کنند.