طرح ایساکو برای زائران اربعین

معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران‌‌‌خودرو که به منظور پایش کیفیت اجرای خدمات و پشتیبانی زیرساخت‌‌‌های طرح اربعین به همراه جمعی از مدیران، به شهرهای مرزی چزابه، شلمچه، مهران، قصرشیرین، باشماق و تمرچین سفر کرده است، گفت: طرح ویژه خدمت‌‌‌رسانی به زائران حرم‌‌‌ حسینی (ع) از پنجم شهریور آغاز و تا هفدهم این ماه ادامه خواهد یافت و حوزه خدمات پس از فروش ایران‌‌‌خودرو با آمادگی کامل برای ارائه خدمات در تمامی جاده‌‌‌های کشور به‌خصوص جاده‌‌‌های منتهی به شهرهای مرزی و مقاصد خروجی به سمت عراق در کنار هموطنان خواهد بود.

ماشااله وردینی افزود: این بازدیدها توسط مدیران ستاد و مدیران دفاتر منطقه‌‌‌ای اهواز، همدان و آذربایجان به منظور هماهنگی هر چه بیشتر و حسن اجرای طرح تا پایان آن ادامه خواهد یافت و همکاران ما به صورت مستمر در شهرهای مرزی حاضر هستند و به صورت میدانی حسن اجرای خدمات را رصد و پایش خواهند کرد. وی در خصوص امکانات شرکت خدمات پس از فروش ایران‌‌‌خودرو تشریح کرد: با برنامه‌‌‌ریزی صورت گرفته در سال‌جاری ۳۶ نمایندگی تک‌‌‌شیفت، دو شیفت، شبانه ‌‌‌روزی و چادر تعمیرگاهی شهر چزابه ویژه ایام طرح و با حضور فروشگاه‌‌‌های مجاز کشیک، آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند. همچنین یک نمایندگی تازه تاسیس با بهره‌‌‌مندی از تجهیزات و استانداردهای روز در شهرستان مهران استان ایلام که همواره با ازدحام بیشتر زوار برای خروج از کشور همراه است، مهیای پذیرش خودروی زائران و هم‌‌‌میهنان است. وردینی ادامه داد: در این طرح ۱۶۸ اکیپ امدادی، بیش از ۱۷۵ امدادگر و ۱۳ کانکس مجهز امدادی با حضور امدادگران مجرب و بهره‌‌‌ مندی از قطعات استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در مرزها مستقر شده‌‌‌اند.

هموطنان می‌توانند در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌‌‌گویی و امداد ایران‌‌‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌‌‌های خود را ثبت کنند.