حضور‌ ام‌وی‌‌ام‌های جوان پسند در نمایشگاه خودروی اصفهان

اما رویه جدید ‌ام‌.وی.‌ام موجب شده تا این برند با سابقه، به سمت تولید خودروهای تکنولوژی‌محور و جوان‌‌‌پسند حرکت کند و در همین راستا، دو کراس‌‌‌اور جدید ‌ام‌.وی.‌ام یعنی ایکس ۵۵ پرو و ایکس ۲۲ پرو، موفق شده‌‌‌اند در رویدادهای خودرویی اخیر توجه زیادی را به خود جلب کنند. ایکس ۵۵ پرو به عنوان پرچمدار برند‌ ام‌.وی‌.ام با موتور ۵/ ۱ لیتری توربو شارژ و گیربکس CVT ۹ سرعته در کنار طراحی اسپرت و مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، کابین آکوستیک و امکانات به‌‌‌روزی نظیر صفحه نمایش ۲۵/ ۱۰ اینچی، سیستم کنترل پایداری Bosch ESP و ترمز پارک برقی جذاب‌ترین محصول غرفه ‌ام‌.وی‌.ام در این نمایشگاه بود. ایکس ۲۲ پرو، دیگر کراس‌‌‌اور‌ام وی‌ام در نمایشگاه خودروی اصفهان بود، کراس‌اوری که به دلیل طراحی مدرنش، به یکی از خودروهای پرطرفدار بازار ایران تبدیل‌‌‌شده است.

 ایکس ۲۲ پرو در کنار برخورداری از موتور توربو‌شارژ و امکاناتی مانند سانروف برقی دو حالته، مانیتور ۹ اینچی لمسی به همراه بلوتوث، یکی از کم‌‌‌مصرف‌‌‌ترین و متمایزترین خودروهای شهری موجود در ایران به‌‌‌حساب می‌‌‌آید. همچنین ‌ام‌.وی.‌ام دو خودرو خانوادگی‌‌‌تر خود یعنی تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو سدان را هم به شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان آورد. اما برند فونیکس نیز در این نمایشگاه حضور داشت و مطابق انتظار با استقبال خوبی از جانب علاقه‌‌‌مندان به خودرو مواجه شد. برند فونیکس که به واسطه کیفیت، نوآوری و بهره‌‌‌مندی از تکنولوژی روز دنیا جایگاه خوبی را در بازار خودروی ایران به دست آورده، در این نمایشگاه نیز خوش درخشید و اصفهان به اولین شهری تبدیل شد که علاقه‌‌‌مندان در یک نمایشگاه عمومی توانستند محصول جدید فونیکس را ببینند. این برند که سابقا با تیگو۸پرو به‌‌‌عنوان پرچمدار، تیگو۷پرو به‌‌‌عنوان محصولی بسیار پرطرفدار و آریزو۶پرو به‌‌‌عنوان یک سدان لوکس شناخته می‌‌‌شد، گوشه‌‌‌ای از غرفه خود را به FX اختصاص داد و توانست توجه بازدیدکنندگان را به ویژه در نسل جوان جلب کند.

FX در محفظه شیشه‌‌‌ای پیش از رونمایی

با توجه به رویکرد برند فونیکس برای ارائه محصولات روز دنیا به مشتریان، در این نمایشگاه هم نوید یک محصول تازه به مخاطبان داده شد.