مک‌‌‌لارن سه‌میلیون دلاری بدون در و تک‌‌‌صندلی

مک‌‌‌لارن می‌‌‌گوید: حداکثر سرعت مدل سولوس بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است . در سال ۲۰۱۷ مک‌‌‌لارن بر اساس این طرح ماشینی برای بازی مشهور اتومبیلرانی گرن‌‌‌توریزمو طراحی کرد و حالا این طرح مبنای ساخت ماشینی شده که قرار است سال آینده به مناسبت شصتمین سال تاسیس تیم مسابقات مک‌‌‌لارن به بازار عرضه شود.

سولوس جی‌‌‌تی برای یک سرنشین ساخته شده و موتور ده سیلندر با قدرت ۸۴۰ اسب بخار دارد. مک‌‌‌لارن می‌‌‌گوید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ماشین حدود ‌‌‌۲‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/ ۵ ‌‌‌‌‌‌ثانیه است و حداکثر سرعتش بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است.

کل محفظه بالای سر راننده به سمت جلو حرکت می‌کند تا راه برای نشستن راننده باز شود. سولوس در ندارد و برای اینکه راه برای نشستن راننده باز شود کل محفظه بالای سر راننده، مانند هواپیماهای جنگی، به سمت جلو حرکت می‌کند. ماشین تنها برای رانندگی در پیست اتومبیلرانی ساخته شده و مک‌‌‌لارن می‌‌‌گوید برای ۲۵ خریدار آن برنامه‌‌‌هایی ویژه در سراسر جهان برگزار خواهد کرد. خریداران همچنین پیش از تحویل ماشین در کلاس‌‌‌های رانندگی تیم مک‌‌‌لارن شرکت می‌کنند.

مک‌‌‌لارن می‌‌‌گوید هر ۲۵ دستگاه سولوس پیش‌‌‌فروش شده است. قیمت ماشین به طور رسمی اعلام نشده اما رسانه‌‌‌ها پیش‌بینی می‌کنند که هر خودرو بین ۳ تا۴‌میلیون دلار فروخته شده است.