روند تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان شمالی باید تسریع شود

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: مرتضی بهزاد فر در نهمین جلسه شورای فنی اظهارداشت:دولت سیزدهم نیز مصمم است که بخش عمده پروژه های نیمه تمام به اتمام برساند و این اتفاق با همکاری و هم افزایی تمام مدیران و دستگاه ها امکان پذیر است.

بهزادفر با تاکید بر اینکه نظارت فنی و دقیق بر پروژه های عمرانی استان از انتخاب پیمانکاران تا اتمام پروژه ضروری است، افزود: رعایت ملاحظات فنی و کارشناسی، رفع موانع، بررسی علل تاخیر در پروژه ها باید با بازدید های میدانی رصد شود.

وی عنوان کرد: وجود یک برنامه منسجم در اجرای عملیات پروژه های عمرانی در جهت تسریع در بهره برداری از این طرح ها دارای اهمیت است.

گفتنی است در کارگروه نظارتی ذیل شورای فنی با بازدیدهای نظارتی بیشتر نواقص پروژه ها احصا و در جهت تسریع و انجام اقدامات اصلاحی راهکارهایی ارائه شد.

همچنین کارگروه نظارت ذیل شورای فنی استان از پروژه‌های احداثی اداره کل بهزیستی شامل مرکز توانبخشی مانه و سملقان، ساختمان بهزیستی شهرستان جاجرم و مجتمع حمایتی بهزیستی شهر راز بازدید وگزارشی از روند اجرایی پروژه و مصالح مصرفی در شورای فنی استان ارائه نمود.

 دراین جلسه سه دستور کار: رسیدگی به درخواست آب منطقه‌ای برای فسخ پیمان شرکت کاوش کار بجنورد، رسیدگی به استعلام شهرداری بجنورد در خصوص پروژه آسفالت معابر شهر بجنورد وارائه گزارش بازدید از پروژه‌های احداثی اداره کل بهزیستی مطرح و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.