از شرکت تعاونی های توسعه و عمران حمایت می کنیم

دنیای اقتصاد_خراسان شمالی: ناصر فخر موحدی با بیان اینکه تعاونی ها بهترین نوع سرمایه گذاری و بهترین نوع توسعه عدالت‌ در یک شهرستان هستند، افزود: تمام مدیران و مسولان باید دید مثبت و کارگشایی به موانع داشته باشند و تشکیل این جلسه ها باید منجر به رفع مشکلات و دارای دستاوردهایی باشد.

فخر موحدی ضمن تاکید بر اینکه در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت های موجود در جهت کمک به تعاونی ها استفاده شود، افزود: تمام ارگان های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی و تعاون، تشکل ها و ... باید همه در کنار تعاونی ها قرار بگیرند تا توفیق حاصل شود.

وی عنوان کرد: در این خصوص با اقدام جهادی و کار اصولی مشکلات ریشه یابی شوند و در ادامه برای رفع مشکلات آنها در شوراها و کار گروه های مربوطه اقدام گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: این تعاونی ها متشکل از تیمی متفکر که دارای تجربه، سابقه و تفکرات راهبردی و ارزشمند هستند که در توسعه استان موثرخواهند بود.

وی ضمن ارتباط موثر بین تمام مدیران، فرمانداران و... با سرمایه گذاران و مردم،تاکید کرد: در راستای پاسخگویی بی واسطه و رفع موانع بر سر راه توسعه، روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با تمام سرمایه گذاران و شهروندان و ... برگزار می شود.

در این جلسه هر یک از اعضا و مدیران تعاونی ها به بیان گزارشی از فعالیت ها و دغدغه های خود پرداختند و معاون اقتصادی استاندار خواستار شد تا با فوریت نشستی با حضور تمام فرمانداران، بخشداران در شهرستان ها با اعضای مدیران شرکت های تعاونی و با حضور نماینده اداره کل تعاون،اداره کل جهاد کشاورزی،اداره کل صمت، اداره کل میراث فرهنگی و... برگزار و مشکلات موجود در هر یک از شرکت ها به تفکیک مشخص و احصا شود و مورد تفکر و تعمق قرار گیرد و گزارش کامل آن به معاونت اقتصادی استانداری ارسال شود.