همشهری صفحه یک خود را ترکیبی دو رنگ از تیترهای قرمز و مشکی طراحی کرده با تیتر اصلی «۱۰دروغ بزرگ». دروغ‌‌ها از ورود نظامیان به دانشگاه شریف است تا کشته شدن نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل‌‌زاده. گزارش دیگر این روزنامه «حمایت دولت از کسب‌وکارهای اینترنتی» است، آن هم در شرایطی که اینترنت قطع است و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی مشکل است.  «جاسوس انگلیس از نزدیک اغتشاشات را هدایت کرد» گزارش جوان با تصویر و پس زمینه‌‌ای سینمایی است. گزارش جوان به حضور و نقش استفانی القاق، مدیرکل خاورمیانه در وزارت خارجه انگلیس می‌‌پردازد که گویا چند روز پیش از آغاز آشوب‌‌ها وارد کشور شده و از نزدیک روند اغتشاشات را در ایران مدیریت کرده است. کیهان هم خط دشمن خارجی را ادامه داده و «اعتراف اسرائیل به شکست پروژه آشوب، مردم همراهی نکردند» را به‌عنوان تیتر یک انتخاب کرده و از خواصی که با دشمن همصدا شدند، خواسته توبه و جبران کنند. ایران، به نقل از رئیس‌جمهوری و مقامات قضایی نوشته است «همه آشوبگران شناسایی می‌‌شوند».

شرق به نقل از وزیر آموزش و پروش نوشته است: «دانش‌آموزان بازداشتی را به مراکز روانشناسی فرستادیم.» او البته آماری از تعداد آنها اعلام نکرده است، اما گفته «در این مرحله ممکن است این دانش‌‌آموزان به شخصیت‌‌های ضد اجتماعی تبدیل شوند که می‌‌خواهیم آنها را اصلاح کنیم.» ابتکار گزارشی نوشته از کسب‌‌وکارهای اینترنتی زنان سرپرست خانوار که با خطر نابودی مواجه است و تیتر زده«دست‌فروشی به جای فروش اینترنتی». خراسان تصاویری از تجمع اخیر نازی‌‌آباد با همراهی پلیس چاپ کرده و از «غفلت از اصل ۲۷ قانون اساسی» نوشته و موانع برگزاری تجمعات قانونی را بررسی کرده است.

قدس تصویری از جمعی از ۵هزار دختر چادری در حرم رضوی با تیتر «دهه هشتادی‌‌های نور چشم» منتشر کرده است. ۱۹دی از «افزایش ۳۰برابری تقاضا برای خرید فیلترشکن» خبر داده است. پیام ما از تشدید بحران آب زیرزمینی به نقل از گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس نوشته و آن را «شکست حکمرانی آب» دانسته است. رسالت پیشنهاد داده: « نظام سلبریتی‌‌ها را به روضه و نماز جمعه و «تور انقلاب‌‌گردی» ببرد». «معمای دریاچه» گزارش شهروند از خشکی دریاچه ارومیه است و به دنبال یافتن مقصر این فاجعه ملی است.